babyblomsten Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Skal tas på 8 timer intrevall, hvordan løser dere dette i forhold til jobb å sånn!? Jeg må jo begynne klokken 6 om morran med den så klokka 14 så klokken 22.. Hva gjøre dere andre???
Mazza** Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg tok det sånn ca på tiden, er ikke helt krise. Har du fått beskjed om å ligge etter at du har tatt de? Vet de har gått litt bort fra det nå...man kan bevege seg med en gang visstnok. Hvertfall....jeg tok det sånn ca på tid, og barn ble det
babyblomsten Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 ja har fått beskjed om å ligge 30min.. passer kansje inn på jobben at jeg ligger fra 14.-14.30 men må jo stå opp halv 6 stelle meg, ligge fra 6.-6.30 å så forte megå rekke jobb 7... kjenner på meg at det blir stressende fremover.. Men er jo verdt det om resulatet blir gravid..
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hei Ja er litt styr med de stikkpillene gitt. Men det blir en vane....jeg har gått på dem i 14 dager nå, har fått positiv test og dermed beskjed om å fortsette med dem til jeg er over 12 uker puh. (pga en tidligere MA). Jeg har tatt dem kl 06.30- 1/2 time før jeg står opp, kl 15.30 (etter jobb) og ved leggetid, ca 23.00. MEN har ikke fulgt dette slavisk, jeg jobber turnus så noen ganger må jeg bare ta det når det passer !! Men jeg undres jo litt over at jeg går på så stor dose 200mg x3 er jo 600 mg daglig. De som tar crinone tar jo bare 90 mg x2 altså 180 mg. Noen forklaringer på dette??? Poenget er at jeg tror nok vi får i oss nok progesteron selv om tidspunktene kan variere. Lykke til babyblomsten !!!
babyblomsten Skrevet 12. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2008 Takk for laangt svar... blir liksom litt tryggere når det ikke trenger å være 100% på klokka.. skal nok holde ut stikk pille livet for en stund.. tar det med glede om det fester seg.. Så bra at du har fått positiv test, håper jeg og kan komme med en sånn beskjed.. Har ikke peiling på det doserings greiene, har jeg ikke tenkt over, får vel bare gjøre som de sa på sykehuset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå