Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Da jeg kom hjem fra jobb i dag ble jeg "overfalt" av datteren min på 2 år og 3 mnd med en Lindex-brosjyre.... hun hadde funnet en kjole som hun gjerne ville ha....!! "Vær så snill mamma...." Har ikke snakket om annet resten av kvelden. Iflg pappaen hadde hun selv sittet og bladd i denne brosjyren og kommet til han med bilde av kjolen. Hun har ikke interessert seg for klær tidligere, men da er vi vel i gang Ser for meg noen morsomme år....men det er jo mest søtt akkurat i dag da
zitapus Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Ja de begynner tidlig. I vår ville min gutt (da 1,5 år) bare ha på sommerjakke, selv om det slett ikke var varmt nok til det. Tok bare på han fleece jakke under så jeg slapp å krangle med han. Men da det så ble sommer og varmere DA ville han ha på vinterjakka.....jada. Og her om dagen kastet han seg på gulvet i butikken og gråt fordi jeg sa at vi ikke kunne kjøpe den leken han så på. Here we go....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå