majsen81 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei! Vi lurer på om vi skal kjøpe Maxi-Cosi Mura m/3 eller 4 hjul. Har lest mye bra om denne vognen. Tenker vi vil spare en del penger på å kjøpe denne vognen i Sverige. Er det noen som vet hva den koster i Sverie og hvilke buikker nær grensen som har den?
Gjest Skrevet 13. november 2008 #2 Skrevet 13. november 2008 Hei, jeg vet at Happyland selges maxi cosi mura både 3 og 4. De ligger ved all den andre shoppingen på Svinesund. Regner med at det sikkert er billigere å kjøpe den i Sverige enn i Norge iallefall, men jeg vet ikke hva den koster! Sitter å lurer på det samme selv. Jeg har desverre telefonløs om dagen, men jeg har ett telefonnummer om du vil ringe å høre med de? Også kan du jo fortelle til meg etterpå hva de sa:) Hehe, litt sliept!
majsen81 Skrevet 13. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2008 Hei! Jeg sende en mail til Happyland og ba om priser. Det er faktisk ikke veldig mye å spare på ved å kjøre i Sverige nå.. Kanske 500 kr på vognen sånn som kursen som er nå.... Du kan se alle prisene jeg fikk nedenfor:) Vi har enda god tid, så jeg tror vi venter på noen gode tilbud:) MURA 3 + Prambody (2008) finns kvar i följande färger och kostar 5.896.- Sek. ihop.: Green Slice Flamingo Slice Atlantic Slice Mura 3 + Prambody (2009) har kommit i följande färger och kostar 6.796.- Sek. ihop.: Grey Slice Tango Red Roasted Brown MURA 4 + Prambody (2009) har kommit i följande färger och kostar 6.996.- Sek. ihop.: Grey Slice Tango Red Roasted Brown Maxi-Cosi Cabriofix (2008) finns kvar i följande färger och kostar 1.298.- Sek. Phantom Lily Pink Chili Pepper Citro Rush Squirl Velvet Morning Maxi-Cosi Cabriofix (2009) har kommit i följande färger och kostar 1.498.- Sek. Black Reflection Tango Red Roasted Brown Dutch Sky Adriatic Blue Fantasy Green (1.598.- Sek.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå