Gå til innhold

hvilke d vitamintilskudd gir dere babyene deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har frem til nå gitt d vitamin dråper, siden den var smakfri og enkel å gi, men oppdaga jo i kveld at den var helt tom. bor et stykke unna apoteket og må derfor kjøpe noe annet jeg kan gi ham i mellomtiden.. er det kun tran jeg kan gi da? klarer ikke tran selv så jeg har ikke veldig lyst å gi ham det akkurat. noen som vet om noe som smaker bedre/ingenting som man får kjøpt på vanlig butikk???

han er straks 3.5 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vondt av litt tran!Du kan jo bare lure i ham en skje og legge ham rett til puppen etterpå,så har han noe å svelge ned med:)

Virker som bare det!

Skrevet

Vi sverger til Eskimo Omega 3 og 6 tilskudd. Inneholder også vitamin D. Både smaker og lukter tuttifrutti og mini elsker den! Gaper og slafser i seg :o)

Skrevet

får man kjøpt den i vanlig butikk? tuttifrutti hørtes jo godt ut da hehe

Skrevet

Får kjøpt den på helsekost butikk og på Vita.

Du slipper å ha en tranluktende unge, klær som lukter tran og du slipper å brekke deg av tranlukta ;o)

Skrevet

hehe lurt får se om jeg finner den neste gang jeg skal til byen da.. bor på landet så jeg får ikke kjøpt den her da... må vel bare gi ham tran da i mellomtiden...

forresten noen som vet om sana sol går ann å gi???

husker jeg likte det så godt da jeg var mindre... men det er vel til litt større unger kanskje??

Skrevet

Det er nok til litt større unger ja. Og det er jo noe helt annet. Mere vitamintilskudd og inneholder ikke vitamin D så vidt jeg vet, og ihvertfall ikke Omega 3 og 6, som er et viktige at de små får i seg.

God tur til byen da ;o)

Skrevet

Lillemy08, hvor gammel er barnet ditt da?

Ser det står på hjemmesiden at det anbefales fra 1 år og oppover..

Jeg gir D-vit, klarer ikke gi henne tran pga lukta. Så jeg skulle gjerne gitt henne omega 3 tilskudd med tuttifruttismak. Er bare engstelig for at det ikke skal være bra for henne når hun er så liten, hun er 4 mnd...

Skrevet

Min er 5 måneder og vi har gitt henne Eskimo fra hun var 4 uker. Fikk det anbefalt på helskosten. Man skal bare gi 2,5 ml fra de er så små for så å gradvis øke til 5ml når de er 6 måneder. Det står også inne i pakningsvedlegget.

Vi er super fornøyd med denne og anbefaler den på det sterkeste. Lukter faktisk bare godt av både Eskimoen og babyen etterpå ;o)

Skrevet

Da skal jeg kjøpe den, jeg også=) Takk for tipset! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...