Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Kjære PCOS-jenter! Hvor mange av dere har brukt akupunktur, og ble dere gravide? Jeg skal i gang nå, og er veldig spent :-)
lindynatt Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Finnes en liten studie om dette og tallene var ikke oppmuntrene. men lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #3 Skrevet 20. desember 2008 Hei. Jeg tok akupnktur én gang i uken, og i den syklusen ble jeg gravid. Jeg vet ikke helt hvor stor innvirknin akupunkturen hadde for graviditeten, men personlig synes jeg akp var avslappende og energigivende. Det skal også sies at jeg hadde ikke forsøkt å bli gravid i lang tid, hadde én prøve-periode før akupunkturen (uten resultat selvfølgelig).
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Hei! Jeg startet med akupunktur for en tid siden. Har veldig sjelden menstruasjon, og ingen regelmessige blødninger. Etter å ha startet med akupunktur kom menstruasjonen i gang på normal måte. Men av ulike grunner måtte jeg slutte hos akupunktøren den gangen, med det som følge at syklusene ble bare tull igjen. Nå i september startet jeg opp igjen, og syklusene ser ut til å ordne seg igjen. Så det vi håper på nå at resultatet blir graviditet etterhvert. :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå