Gå til innhold

Flere som er spente på om man får gutt eller jente? Legen vil ikke si det! :)

Anbefalte innlegg

I dag er det 80 dager igjen til termin, og vi har fremdeles ingen aning om hvem som befinner seg inne i magen. Jeg er førstegangs, så det er ekstra spennende! Det er jo akkurat det samme hvilket kjønn det blir, men det hadde vært artig å vite noe også. Har vært på 3D, men det syntes vi egentlig var en skuffende opplevelse. Fikk ikke vite noe konkret der - på noen bilder så det ut som om det var jente, på andre lignet det mer på en gutt. På UL på sykehuset har vi fått høre begge deler. Forrige uke var jeg på ny UL, og da sa legen at han så kjønnet tydelig. Han ville imidlertid ikke si det, for han mente det burde være litt spenning i svangerskapet! Og nå er vi jo selvsagt mer nysgjerrig enn noen gang :-) Flere som er like spente?

Fortsetter under...

Ja! Her i huset er vi dødsspente! Sambo har egentlig gjort seg opp en mening om at det er ei lita jente der inne, men jeg har ikke peiling altså!

På den ordinære UL så de ikke kjønn. Og på 3D så lå ungen dårlig til, men hun sa det blir ei jente, men vi måtte ta det med en stooor klype salt! Måtte ikke bli overrasket om det kommer en gutt i januar!

Så da vil jeg ikke gå rundt å si at det er ei jente før jeg får bekreftet det 100% og det er jo ikke før ungen er født at vi får vite det 100%!

Jeg er også førstegangs..så dette blir utrolig spennende.

Dumt at legen deres ikke ville si det når dere ville vite det da! Men vi finner det alltids ut i januar;)

Vi vet heller ikke hvem som kommer ut. Min samboer er også ganske sikker på at det er ei jente, så har jo trodd det selv en stund, men nå er jeg riktig så usikker :P Uansett har det ingenting å si, begge deler er like ønsket :) Alle babyer er jo såå fine.. Gleder meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...