Babyjente08 *:) Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Noen som kan anbefale en bra kiropraktor i trheim? En som har peiling på kolikk. Har fått rekvisjon fra lege og tenkte å skulle prøve dette ut siden snuppa sliter med kolikk.
OhMyGod!!! Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 hei, kan du ikke lese dette før du bestemmer deg for kiropraktor? http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/layout/set/print/artikler/tar_skjevheten_i_nakken å så ringe trondheim fysikalske institutt å bestille time til Kirsti Vanvik http://www.tfi.no/index.html manuellterapeut er en sånn mellomting mellom fysio og kiropraktor, hu kan det samme. trenger ikke henvisning for å gå dit, vi betaler ingenting for det refunderes automatisk. Mia hadde skjevhet/litt låsning i nakken sin som gjorde at hu blei kolikk'ete, å vi fikk ei behandling av kirsti - jenta var som et nytt menneske allerede samme dag! gått to ganger nå, å mer trengs ikke for vår jente. hu har en lett kiss-kidd, å vi trodde det var kolikk vi...legen og for den del. håper du ser på det hvertfall, er virkelig verdt det
hallais Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Kiropraktorgården i Dronningensgata. De som jobber der er veldig dyktige, og jeg vet at de har hjulpet mange med kolikk. Lykke til : )
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Vi var på Øveråsklinikken hos Torben Øverås, som var både hyggelig og flink. Men hør på superskrulla, og prøv manuellterapeut først! Det var ingen som fortalte meg om manuellterapeut, så det fikk jeg høre om nå nylig. Vi betalte tilsammen 1300 kr i behandling hos kiropraktor. Jenta vår ble bedre, men vet masse jeg kunne brukt pengene på i stedet, dersom noen hadde fortalt meg at vi kunne gå til manuellterapeut!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Lars Jacob på Heimdal kiropraktorsenter er kjempeflink!Vet flere som har/har hadd han og er kjempefornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå