Gå til innhold

Like før jeg avslutter hele amminga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nei, det kan jeg jo ikke gjøre, for hun vil jo ikke ha flaske heller!!

Er så frustrert! Før var amming kos, nå er det bare stress! De fleste gangene når jeg skal amme henne, så er hun som en orm, ligger ikke i ro et sekund. Hun vrir seg, kikker på ting rundt omkring, sparker meg i magen, slipper taket i brystet igjen og igjen og igjen! Jeg skjønner ikke hvorfor!

Noen ganger går det greit å amme. Som regel går det greit når hun er veldig trøtt, virker som at da kan hun konsentrere seg om å spise, mens de andre gangene har hun ikke tid eller noe! Har prøvd å slå av lyset når hun er urolig, men det hjelper heller ikke...

Noen råd?

Hun er 4 måneder forresten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd, bare ville si at vi har det på samme måte her...

Frøkna får flaske, og har fått det hele tiden, men nå er alt mye mer spennende. Armer og hode går i alle retninger. ;P

De er sikkert nysgjerrige, mye nytt å få med seg tydeligvis.

Og jeg trøster meg med at hun spiser om hun er sulten...

Skrevet

Og hun er straks 4,5 mnd

Skrevet

Alle barn går igjennom en slik periode virker det som! :) Emilie hadde det og, men det gikk seg til! :) Hun kan fortsatt være litt urolig under amming, men da tar jeg henne bare unna! :)

Skrevet

Alexandra er heeeelt lik..

Jeg gidder ikke gi henne mat når hun tuller slik, da venter jeg heller litt til (har inntrykk av at hun ikke er så forferdelig sulten når hun bare ligger og tuller) og prøver igjen senere, men hos oss skjer det kun på ettermiddagene når Amalie og sambo er kommer hjem, så virker som de forstyrrer henne litt :-P

Hun får plutselig andre folk og følge med på så noen ganger går jeg på soverommet for og gi mat og da går det ofte bedre..

Men tanken på og bare gi opp den er der sånn ca hver gang hu begynner og tulle :-P

Men når hu spise rog ikke tuller så vil jeg jo ikke slutte alikavell, jeg har planer om hvertfall og amme frem til hun er 6 mnd og begynner med middagsglass (vi har begynt med grøt) og litt andre måltider og heller gi MME, det er hvertfall planen så langt så får vi se om det blir ammestopp før det eller om jeg fortsetter litt lengre :-)

Og tar hun ikke noen som helst flaske?

Amalie tok kun avent flaskene, om vi prøvde med andre flasker klikka hu..

Mens vennina mi sin unge tok kun MAM sine flasker..

Skrevet

Takk, det hjelper å høre at det er flere som har det på samme måte:)

Vi har bare to typer flasker, avent og fisher price, og ingen av dem vil hun ha hvertfall.. Kan jo prøve å kjøpe en mamflaske f.eks..

Men jeg prøver å tenke som deg Randi, at når hun bare tuller så er hun vel egentlig ikke ordentlig sulten, så da får jeg bare avslutte, og prøve på nytt senere...

Skrevet

Hvordan spiser hun når du er på et mørkt rom der det ikke er noe å se på? F.eks soverommet?

Skrevet

Ja vi får se hvordan det går på treffet i morra, både Olivia og Alexandra ligger og tuller når dem skal spise :-P

Skal bli bra artig forda er det jo mangen nye folk og se på :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...