Nullenusken Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har IKM i dag, og testet nå istad... Hadde ikke mulighet til å teste på morgenen i dag... Har virkelig følt at jeg er gravid nå!!! Men testen var så klart negativ som den kan få blitt.... TR har ikke kommet i dag, og den bruker alltid å komme på morgenen... Lurer på hvor TR har blitt av??? Bruker å ha regelmessig syklus også.... Sukk, nå ble jeg virkelig deprimert og forbanna.....
Dodlimammatil2 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 off vet hvordan det er,.. men ikke bli helt lei dei enda, så lenge tr ikke er kommet er det vel håp??? masse lykke til :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 uff, det er en ekkel følelse Nusken... Men som Dodil sier; så lenge tr er borte så er det jo håp. Får du til å teste med morgenurin senere i uka da? Det blir kanskje lenge å vente det....? Man vil jo så gjerne vite med en gang! Men du vet at det er mulig å ta vare på morgenurin i kjøleskapet og ta testen på ettermiddagen? Uff, vet ikke hva jeg skal si for å muntre deg opp, men det er jo fortsatt håp da:) Masse lykke til! Go-klem
Nullenusken Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Nå har TR kommet igjen.... Nå er det på tide å kjøpe el-tester for å utnytte pausemnd etter pergo.... Dersom jeg ikke er gravid før jul vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.... Trenger virkelig en pause fra negative tester, men orker ikke tanken på å ikke bli gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå