Emma +??? Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg har en jente på snart 7 uker som er veldig urolig. Har prøvd alt!! manuellterapaut hjalp masse. Har kuttet ut alt av melkeproduker og når jeg spiser noe med melk i igjen for å prøve så blir det timesvis med hyling så er ganske sikker på at hun har vanskelig for å bryte ned melkeprotein. Selv om hun har blitt mye bedre av dette så er hun fortsatt urolig og noen dager er veldig ille. Hun sover ikke på timesvis og arm og bein er i konstant bevegelse pluss at hun griner noe. Er selvfølgelig forsiktig med brus, sjokolade, grønnsaker osv. Jakten går derfor videre for å finne ut hva hun reagerer på. Siden jeg ikke spiser noe med melk i har jeg funnet ut at peanutsmør er godt på brødskiva til frokost og har spist det mye. (er ikke melk i det faktisk). Jeg har spist det også når hun har hatt gode perioder. MEN her om dagen spiste jeg peanøtter og cashewnøtter. Hun skreik i flere timer. I dag spiste jeg resten av cashewnøttene og hun har vært urolig i hele dag. Er det mulig at hun reagerer på cashew nøtter men ikke peanutsmør???? syns det høres rart ut men.....og dere som har barn med nøtteallergi, hvordan reagerer barnet? når kan man teste??? veldig takknemlig for svar!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå