3b@rnsmor-30* Skrevet 11. november 2008 #26 Skrevet 11. november 2008 hos oss her mine foreldre bestemor og bestefar mannens mor kalles bare mor, og kjæresten hennes med navnet sitt mannens far og samboer i ca 25 år kalles bestefar og besteMarit. alle her kalles det de ønker mest selv!!!!
Strawberrywine Skrevet 11. november 2008 #28 Skrevet 11. november 2008 jeg har selv mormor, morfar, farmor og farfar, det hadde også pappaen til barnet vårt. Derfor ble det naturlig å kalle foreldrene våre det samme som vi var vandt med. bestevenninna mi har bestemor, bestefar, besta og best.
Trulte76 Skrevet 11. november 2008 #29 Skrevet 11. november 2008 her er mormor og morfar mommo og moffa hans foreldre er skilt, så mora er farmor faren hans kaller seg bestefar.
hit og dit Skrevet 11. november 2008 #30 Skrevet 11. november 2008 Besteforeldrene fikk velge sjølv kva dei ville kallast. Det vart farmor og farfar, og mormor og A***stad-besten. Pappen meiner me har ein morfar, og kan ikkje ha to (min morfar). Men me kan visst ha to mormor, jaja. Kva han skulle med etternavnet sitt i tittelen veit ikkje eg, men for å understreke kor "teit" han er så skal eg jammen lære ungen å sei det slik.
Trulte76 Skrevet 11. november 2008 #31 Skrevet 11. november 2008 nå har mine vært besteforeldre lenge til min og søsters barn. Så kom lillebror og fikk en unge han også. De prøvde seg på farmor og farfar eller noe sånt. Men det gikk ikke. Så det blir mommo og moffa der også hehe.
Alba44 Skrevet 11. november 2008 #32 Skrevet 11. november 2008 Her er det bestemor og bestefar, og farmor og farfar. Alle er fornøyde med det )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. november 2008 #33 Skrevet 11. november 2008 Her har både min mamma og svigermor barn av begge kjønn så begge kunne ikke være bestemor. Så her er min mor mormor til mine barn (og farmor til mine brødres barn). Svigermor heter farmor og svigerfar farfar (de har ikke andre barnebarn foreløpig). Min pappa er bestefar og hans kone bestemor. Siden pappa er gift på nytt så synes vi det var riktig at de kunne være bestemor og bestefar. Min stemor får liksom ikke vært farmor eller mormor til mitt barn, men hun får vært bestemor:) Jeg kalte pappas mamma for farmor når jeg var liten (farfar har jeg aldri hatt) og mammas foreldre kalte jeg bestemot og bestefar. Min mann har kun brukt farmor/farfar mormor/morfar når han var liten. Der har aldri bestemor og bestefar vært brukt. Og vi kommer fra samme sted.
ifie Skrevet 11. november 2008 #34 Skrevet 11. november 2008 Bestemor, bestefar og morfar, og bestemor og xxx (farfar er død).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå