øynesomtinntallerkner Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 I dag har jeg vært for å ta ut egg, det ble 9 stk. Hvordan er det med dere andre? Jeg er voldsomt redd for å få høre i morgen at ingen er blitt befruktet. Da kommer jeg til å grine. (til en forandring) Var i Porsgrunnn, de er veldig greie der heldigvis...
LykkeligSomMamma Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 9 stk er jo fantastisk! To inn og syv på frys;) Dette går bra!
øynesomtinntallerkner Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 tror jeg fikk mast meg til å få inn 2 stk hvis mulig. Undres hva oddsen er for at ingen blir befruktet..?
babyblomsten Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Hei Jeg fikk ut 7 egg.. håper så sinnsykt at det blir berfuktning på disse egga.. skal sette inn to mest sannynlig jeg og.. opplevelsen i dag var: ganske vondt igrunnen, men har så å si glemt nå hvordan det egentlig var, nå klarer jeg så vidt å reise meg opp når jeg sitter.. er øm der nede.. MEN det skal jeg klare.. Krysser fingrene for alle.. gru/gleder meg til telefonen imorra !!! klæm
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Jeg hadde også uttak i går. Ble kun 5 egg på meg Har aldri hatt mindre enn 11 egg før, så jeg var skikkelig nedfor i går. Men som Linemormannen sier, vi skal jo kun ha 1 barn, ikke 14 De fant nemlig 14 follikler på UL fredag, men kun 5 var modne nok nå. Nå krysser jeg alt jeg har for at befruktningen går bra, og at minst 1 egg er bra nok til innsetting fredag Det er nemlig ikke mer enn 1 egg som er nødvendig for at det skal bli en liten beibi ut av det. (prøver å trøste meg selv her) Tvi tvi til dere andre, Klem
øynesomtinntallerkner Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Grøss, ringte og hørte om egg nå. Av de 9 som ble tatt ut er det bare tre som ser ut til å ha potensiale... Hva betyr dette? At det generelt er dårlig kvalitet, eller er det vanlig at så få blir noe av, jeg holder på å miste grepet her nå. Kjenner jeg er dødsnervøs. Syns hun hørtes så tilbakeholden ut i telefonen... Skal komme bort dit etter avtale i morgen dersom de ikke ringer meg... Shit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå