Gå til innhold

Privat UL i Bergen?

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som har vært til privat UL i Bergen og hvor har dere eventuelt vært, hva koster det, er det lang ventetid på privat ul og vil dere anbefale osv..

Jeg er nå i 14. uke og vurderer å gå til privat ul, har ikke fått time på haukeland enda, men regner med jeg får i midten av desember eller noe sånt, men vet ikke om jeg orker vente lenger for nå tror både mor, svigermor, alle naboene og jobben at det sikkert er tvillinger og da klarer naturligvis ikke jeg la være å tenke på det selv om det nok mest sansynlig bare er en. Grunnen til at de tror det er at jeg har vært så veldig dårlig med kvalme og oppkast og det har jeg ikke vært i de tre tidligere svangerskapene (også er jeg jo godt over det magiske 30 tallet også nå). I tillegg så gikk magen fra ingenting til skikkelig gravidmage her i forrige uke. Har plutslig gått opp 5 cm rundt magen på mindre enn 14 dager.

Er det noen av dere andre som har fått magen poppendes frem på denne måten?

Hilsen

"nysgjerrige meg"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139087774-privat-ul-i-bergen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, uke 14 er en heftig tid. Fosteret vokser jo 40 % den uka..

Jeg har vært hos Sentrumslegene i Bergen, det ligger rett og slett i jernbanestasjon bygget, med inngang på oppsiden,( den siden som vender mot hotell terminus.)

der får man time så raskt man vil, om du sender en nettbestilling nå i kveld får du kanskje time allerede i kveld. Jeg har aldri ventet mer enn tre timer...

De har åpent lenge.

Jeg betalte 850 fordi jeg studerer (ved siden av jobben), tror ordinærpris ligger en drøy hundrelapp over.

Storskjerm og veldig gode bilder. Får alt på mail så du kan sitte og se på det etterpå. Vi har vært så fornøyde!

Jeg er 12 uker på vei, og min mage kom som et skudd for 3 uker siden. Gikk til ul for å sjekke, for jeg ble helt tussete av å tenke at det kunne være flere der inne. Hadde lyst til å begynne å kikke på vogn og sånn... Det var bare 1, men jordmoren tror jeg har en helt ufarlig syste som presser livmoren opp. hun sier alt har gått veldig fort. Og da hun kjente på magen sa hun at her er det nok flere, eller så er jeg kommet mye lenger. Ingen av delene stemte, men det var greit å få vite at det bare er en og at alt står bra til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...