Edelweis Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 jeg bare lurer, for jenta mi ligger mye på gulvet og pludrer og leker seg når hu er våken. å så sover hu jo mye enda også da=) men jeg bare tenker at jeg kanskje sitter med henne i fanget litt for sjelden eller? hva gjør dere'? synes jo det er så greit at hu koser seg på gulvet også. så jeg får gjort unna forskjellig ting hjemme.
LillyLilly Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Tror jeg lar han ligge på gulvet og har han i fanget sånn ca 50/50! Tenker ikke så mye over det, lar han bare ligge dersom han ikke griner eller noe sånn! Virker som han liker å bare ligge og pludre og prate for seg selv!! Får jo gjort litt små ting innimellom da så det er jo veldi greit!!
Glad tobarnsmamma Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Ja, jeg har henne mye i fanget. Men det er egentlig bare fordi hun ikke liker seg på teppet eller i lekegrinda enda... Hun er ikke noe interessert i leker enda, hun syter etter et par minutter på gulvet.. Så da er det liksom lettest å bare ha henne på fanget.
lille sprelle Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 har ikke akkurat telt over, men er mye sammen med henne også på matta - er viktig at hun opplever at jeg er der selv om hun ikke gråter innimellom.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Jeg har henne en del i fanget ja.. Men nå har hun begynt å synes at det er greit å ligge på lekematta, eller ligge på et teppe på gulvet, så nå er hun ikke fullt så mye i fanget som tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå