trallatausa Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Testet positiv med cb idag, 1 dag etter ikm.. begynte å grine med en gang jeg såg streken, var som regel overbevist om at den var negativ. Har kjent ut som om mensen skulle komme i en og en halv uke nå, men ingen tegn til den.. =) Jeg skal bli mamma.. endelig..
Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Ååååååååååååååååååååååå, gratulerer Kjenner jeg sitter her med tårer i øynene- er veldig glad på dine vegne! Alltid så godt å høre når en med-pcos'er blir gravid. Hva er historien din? Håper den lille spiren din klamrer seg fast i 9 mnd. Klem fra
trallatausa Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Vi har vert prøvere i over et år, men ønsket barn ennå lenger.. vi tenkte at det skjer når det skjer, men det skjedde jo aldri, så fikk jeg påvist pcos, og at jeg ikke hadde eggløsning. Dette var 4 kuren med pergo, gikk på metformin samtidig med denne..jeg er jo overvektig, men klarte det likevel, men grur meg til å bli bli ennå større.. Det følest helt uvirkelig... wow..
lindynatt Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Næmen så kjekkt!!! Gratulerer så mye
Blirjegtobarnsmamma? Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Ntåååå<3 Nå ble jeg bra missunnnelig ja... Men er utrulig glad på ditt vegne!! Ønsker deg masse lykke til!! Lykketilklem(",)
trallatausa Skrevet 12. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2008 Tusen takk ! Lykke til alle sammen, håper det ordner seg for dere også.. Det har vært en tung og lang veg, men nå er alt verdt det.. håper bare spiren sitter.. klem =)
Englita Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 Jeg er også gravid!!!!! Gratulerer til deg og !!!
BAcer vil ha flere :) Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Gratulerer!! Koose deg masse i den herlige tiden som kommer :)
vestlandsjento Skrevet 22. november 2008 #9 Skrevet 22. november 2008 Gratulera så masse:) Så utrulig gøy! Eg og e nygravid etter ivf:)
*stjernebaby ønskes* Skrevet 22. november 2008 #10 Skrevet 22. november 2008 Grattis!!!!!!!!!!!! så morro at det har lykkes
venter i spenning..!! Skrevet 19. desember 2008 #11 Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer! Jeg er også gravid- hele 35 uker på vei Ble diagnosert med PCOS før jeg prøvde, og det var klart at gynekologen min var litt bekymret for at det skulle ta tid før det klaffet for han sa flere ganger at vi måtte komme tilbake om vi hadde problemer- men var heldig og ble gravid med en gang jeg sluttet med pillen!! Lykke til
trallatausa Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 20. desember 2008 Desverre så mistet jeg den vesle spiren min bare uken etter at jeg fant ut at jeg var gravid... kortvarig eventyr.... Ganske voldsom spontanabort med sykehus innleggelse og intravenøs smertestillende, det var helt grusom. En uke til neste eggløsning.. Håper det sitter denne gangen..
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Uff! Ville bare si at det var veldig trist å høre! Håper det går så bra med deg som det kan gjøre etter noe sånt! Lykke til med neste el
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 1. januar 2009 #14 Skrevet 1. januar 2009 Uff! Ville bare si at det var veldig trist å høre! Håper det går så bra med deg som det kan gjøre etter noe sånt! Lykke til med neste el
trallatausa Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2009 Takk for det....det var kjempetungt, og det gjør det nifst å prøve igjen.. men man må bare satse og håpe det sitter neste gang........... Ikm den 14, så det blir to nervepirrende uker igjen...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå