Gå til innhold

Dere som har babyer som sover natta igjennom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lillegutt sover 6-10 timer hver natt og er bare 8 uker. Jeg har begynt å bli bekymret for melkeproduksjonen. Noen som har erfaring med dette? Jeg vil jo ikke vekke ham heller når han sover så godt! Bør jeg amme på begge bryst til hvert måltid for å holde melkeproduksjonen igang???

Skrevet

min baby har gjort det siden hun var 3,5 mnd og er nå 8 mnd

Det har ikke vært noe problem

Skrevet

Tulla vår sov natta igjennom fra hun var 2 mndr, og det har ikke vært noe problem (hun er 9 mnr nå). Jeg måtte i en periode pumpe meg rett før jeg la meg selv for å unngå at jeg skulle bli for sprengt, men det kunne jeg da gi henne som tillegg etter den siste puppen kvelden etter. Jeg har alltid ammet fra begge bryster hver gang, men vet ikke om det er nødvendig om du har nok i ett.

Skrevet

Min har fra han var 4 uker sovet sammenhengende fra kl 23.30 til 7-8 om morgenen.

Ammer fra begge bryst og har nok melk.

Vet ikke om det lønner seg å amme fra begge bryst. Jeg gjør det fordi jeg får brystspreng når det nærmer seg tre timer siden sist og fordi jeg synes det er greit at de er omtrent like store :o) Kanskje det står noe på ammehjelpen.no?

Skrevet

Jenta mi sov rundt fra hun var ca 5 uker. begynte å miste melka dessverre. prøvde å pumpe og drikke amme te, men det hjalp ikke, om det er fordi hun sover lenge, eller om jeg hadde mistet melka uansett, hvet jeg ikke.

Skrevet

Min frøken sover igjennom hele natta og har gjort det fra hun var 3 uker... nå 2 mnd gammel sover hun også lange perioder på dagen også og jeg begynner å miste melka. har begynnt å pumpe meg på natta og håper det hjelper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...