Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Var på UL idag. Og knerten var hele 1,9 mm lang OG HJERTET SLO!!!!!! Er jo ikke akkurat så mye å se siden den er så liten, men så tydelig pulsering der Har fortsatt ikke gått opp for meg til tross for at vi har sett den på UL Har jo ingen plager eller symptomer jo! Men jeg skal vel bare være glad til Alt ser bra ut så langt, et lite bankende hjerte der inne... og jeg er ikke dårlig... kan man ha det bedre???
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Nei, bedre kan man ikke ha det !!!!! Nyyyyyyyt :-)
Heira☆ Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Det høres helt fantastisk ut!! Kose deg videre framover )
MK73 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Nei, du skal nok bare prise deg lykkelig :-) Gratulerer, flott å se hjertet! Jeg har også vært på UL idag, og mine to målte 8,6mm og 8,9mm - men med dem følger det en heftig gassproduksjon, forstoppelse, superømme bryster, tretthet OG idag kom kvalmen med noe som nærmer seg full styrke :-)
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Åh så fantastisk, Turbo:))) Kos deg med den etterhvert voksende magen:))
doffine Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Å så fantastisk turbo;)... Må ha vært helt tårevått møte.... endelig er du gravid;))
Gjest Skrevet 12. november 2008 #7 Skrevet 12. november 2008 Og idag har jeg hatt min første "date" med doskåla gitt... Hehe... Kanskje det begynner å bli mer virkelig da? At det faktisk er en liten tass der inne
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 12. november 2008 #8 Skrevet 12. november 2008 Jasså, så du ble endelig kvalm du også Turbo? Ja, det pleier å komme ca uke 6, og jeg må bare si at det er et godt graviditetstegn, så lykke til videre! Kjempefint at det endelig ble din tur, og du klarte det sjøl!
Eggerøre ♥ Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 ååå så utrolig koselig:-) Hvor langt var du på vei da du tok UL?
Gjest Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Etter terminkalkulatoren på babyverden, var jeg 5+6 da jeg var på UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå