Solskinnstrall Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Vi skal dra til syden om 14 dager og da er jenta 10 mnd . Jeg har tenkt å pakke med grøt til hele uka men å pakke med matglass til ei uke er vel ikke lov i bagasjen? Noe tips? Ellers får jeg kjøpe grønnsaker ol og lage middag til henne der nede da?
Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Det er fullt lovlig å ta med matglass i bagasjen.
lille sprelle Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 spørs jo hvilken syden - i spania hadde de i hvertfall en rikholdig barnemathylle på supern (stor matbutikk - husker ikke navnet)
Isabella12 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Middagsglass-utvalget er vanligvis mye større i spania enn hjemme så det ville jeg kjøpt der. En del av grøtene er søtere enn her, så sikkert greit å ta med så ikke det er vanskelig å få babyen til å like norsk grøt etterpå. Du finner mat både i matbutikker og på endel apotek. De har ikke ferdigblandet mme om du bruker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå