Gå til innhold

Lar dere babyen deres på 11 uker sove ute om kvelden? Bekymret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla sovnet i vogna kl 14:30 i dag og da jeg kom hjem, satte jeg henne ute. Hun pleier å sove maks en halvtime etter at vi er ferdig med turen, men hun sover ennå kl 16:15! Har vært og sjekket en million ganger at hun puster og kjennes varm ut :-/ og det virker som om alt er i orden.. Hun har vært urolig i hele dag og tom gråt når jeg har prøvd å amme - det har aldri skjedd før.. Hun har jo ikke sovet tidligere på dagen, så jegtenker at hun trenger hvilen, men nå begynner det å bli kaldere og fuktig ute. Er så usikker! Har jo ikke lyst å vekke henne ved å ta henne inn!

Skrevet

Det er ikke noe forskjell på å la henne sove ute nå, fordi klokken har passert 16 ;o) og på å la henne sove ute kl 11 en formiddag i januar (hvis det er været du er bekymret for?).

Så lenge hun har på seg klær tilpasset været, så kan hun da bare sove ute, ingen fare det :o)

Skrevet

ettersom kulden kommer opp fra undersiden, bruker jeg å ha et lammeskinn under jeg. for da holder vogna bedre på varmen, og med voksipose og klær på tulla så ser ikke jeg problemet med å la henne sove ute=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...