Gå til innhold

Synes dere at sex med dyr skal være forbudt ved lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sex med alt og alle som ikke kan "forsvare seg" eller være i stand til å gjøre et rasjonelt valg om å ha sex bør være forbudt ved lov...Om man gjør et lovbrudd ved å ha sex med barn, dyr, psykisk eller fysisk( f.eks å ha sex med en person som er lam fra nakken og ned og denne ikke har samtykket..) funksjonshemmede så bør man ty til kastrering. av de som begår lovbruddet..Dette fordi det ofte er snakk om en legning som ikke kan "kureres" på noen måte, men ved å ta fra de lysten på sex så vil de rett og slett ikke begå flere sexovergrepsrelaterte lovbrudd..... Mange forvarer motstanden mot kastrering med at "alle har rett på et sexliv",- men det synes ikke jeg..Har man lyster som vil skade andre (levende vesen) så bør man ikke få lov til å ha et sexliv så langt det er mulig å forhindre..Mange friske, normale mennesker med "normale" lyster som lever hele livet uten sex, frivillig eller ufrivillig, og ingen som dør av det, så hvorfor kastrering ikke er brukt f.eks i forbindelse med pågipelser i alvorlige barneposnosaker skjønner jeg ikke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg. At dyret ikke kan si "nei" betyr ikke at det er samtykkende! Voldtekt kalles det. Jeg er ikke så gla i dyr, men dyr har også rettigheter.

Skrevet

Det bør helt klart være forbudt. Synes egentlig det er sjokkerende at det ikke er det per i dag.

Skrevet

ja det burde helt klær være forbudt...

om folk ikke klarer å tenke seg til det med rett og galt i den saken så bør det være en lov der ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...