Gå til innhold

COLOSSEUM KLINIKKEN I OSLO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opperert seg på colosseum klinikken ?Og som er veldig misfornøyd?

Jeg tok bukplastikk,og bryst reduksjon,men legen sydde alt for stramt og det blei stygge arr og mistet helt pigment på bryst der han hadde sydd.

Jeg tok bukplastikk da mage musklene strakk seg under graviditet,og måtte sys sammen .

Men resultatet er at det ble forferdelig stygt arr bredt,veldig ujevnt sikk

sakk søm kaller vi det .Jeg ringte han legen for å konfrontere han om

dette ,men han sa bare næmen så fint ,flott agitt,ja du skjønner jeg stramma tråden litt ekstra .Han gjorde bare narr av meg.Jeg skjemmes av arret høres kansje dumt ut men sambo får ikke se meg naken lenger ,jeg gråter av å se meg i speilet,så jeg unngår det.

Noen som vet om en seriøs klinikk?

Skrevet

Det beste er vel om du drar dit for å konfrontere ham ansikt til ansikt.. Så du kan vise ham hvordan det ser ut.

Evt ta bilde... Det vil nok ikke holde bare at du sier det er stygt..

Kan du klage til noen instans kanskje?

Skrevet

Stå fram i VG. Fortell historien din der, så får nok legen en annen lyd.

Eller Se&hør!

Skrevet

Huffameg! Jeg har overhodet ikke greie på sånt (og hadde aldri turt å ta sånne operasjoner). Men skjønner godt at du er lei deg (og dyrt var det vel også?).

Eneste jeg vet, som forhåpentligvis kan være til nytte for deg, er å henvende deg til Norsk Legeforening og sjekke der hvilke kirurger de godkjenner: www.legeforeningen.no. De kan også svare deg på ting du lurer på.

Er nemlig best å bruke godkjente fagfolk. Jeg tror at om du gjør det, så har du også mulighet til å klage, og evt få erstatning, dersom noe skjærer seg (he-he, skjærer seg er kanskje litt feil ord i denne sammenheng, sorry). Får håpe kirurgen du brukte er godkjent av Legeforeningen da og/eller at de kan hjelpe deg videre.

Lykke til!

Skrevet

Var egentlig det jeg skulle,da jeg ringte snakke med han om det ,og bestille time,men da han begynte sånn blei jeg såra og sint ,og tenkte han idioten skal ikke jeg til noe mere.Ja får gå til legen min å høre hva han anbefaler .Da jeg var hos gyn lurte hun på om det var keiser snitt jeg hadde ,nei bukplastikk svarte jeg .

Værste jeg har sett,sa hun men hadde vært et par andre der som også hadde fått bukplastikk hos samme legen .

Skrevet

Du kunne jo lage en web side på nettet, med bilder, og advare folk mot denne fjøsnissen av en kirurg, og legge ut historien din!

At en lege står og gjør narr av en pasient er uetisk!!

Ærlig talt tror mange av dem at de er guder!

Skrevet

ja han er godkjent av lege foreningen,jeg fikk dekket av t.kontor da det ikke var en skjønnhets opperasjon ,men strekkte muskler som ikke kunne trenes opp.Men bryst reduksjonen kostet meg 32.000kr

og han lovte å ta fett suging på flankene,fordi at sying på brystene blei for stram,men han gjorde det ikke .Ja skal klage på han gjett om .

Skrevet

Da har du kanskje en sak du kan gå videre med via legeforeningen og evt Norsk Pasientskadeerstatning (tror det er noe som heter det). Heldigvis at han var godkjent i så måte. Får du medhold, så har du forhåpentligvis krav på erstatning og ny operasjon (ville valgt annen kirurg i så tilfelle da!).

Lykke til!

Skrevet

Jeg har sendt linken til klinikken, og bedt dem rydde opp kraftig innad. Sånt går virklig ikke an! Dette er slett oppførsel av en lege. En pasient skal behandles med verdighet.

Håper du når fram. Du må virkelig ikke gi deg, for en sånn kirurg skal ikke ture fram. Er han sånn med èn pasient, er han sånn med flere.

Kjenner jeg blir sint på dine vegne.

Skrevet

Takk for oppløftende svar alle sammen , ja ,jeg skal klage til lege foreningen ,og får jeg ny oppersjon så går jeg et annet sted ja.Hadde litt lyst til å kontakte avisa å advare andre mot den klinikken ,men jeg må kansje stå fram med navn? Og det har jeg ikke lyst til.He he.

Skrevet

har operert inn silikon der for en del år siden - men var og er veldig fornøyd med resultatet og oppfølgingen jeg fikk den gangen :)

uff - hørtes ikke bra ut det som har skjedd deg! klag klag klag!!!!!

Skrevet

Jeg er også operert på Volosseumklinikken, har en brystreduksjon/løft der og er suuuuuper fornøyd. Jeg er så lei meg for at jeg ikke hadde mageplastikken min på samme sted med samme kirurg, for den er jeg ikke 100% fornøyd med.

Jeg har stygge arr, de ble brede og litt sånn utbulende. De fikk jeg først på mageplastikken, g da jeg opererte brystene spurte kirurgen om de arrene på magen. Han fortalte meeg at det var Hypotrofiske arr og noe som kroppen min selv åstedkommer og ikke noe en kirurg kan så noe for.

Det ble desverre like på brystene. Jeg har også litt pigment forskjell på brystet. Men til forskjell fra deg er jeg kjempefornøyd med klinikken og legen som opererte meg, fordi brystene mine er uansett finere nå, og jeg slipper smertene iforbindelse med for tung byst.

• 2 måneder senere...
Skrevet

dytter denne, siden en anonym spør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...