Gå til innhold

Har dere mye utflod?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også plaget med mye utflod nå i svangerskapet, å nå har det i tillegg begynt å klø!!!!! off off....jeg har ikke hatt sex på mange måneder, så det kan ikke være årsaken, men jeg dusjer veldig ofte så jeg har lurt på om dette kan ha skapt ubalanse og kløe??? nei, jeg vet ikke hva:/ hehe....Uansett hva skal jeg gjøre? er det noe ufarlgt å kjøpe på apotektet som jeg kan kjøpe? '

Noen som vet hva som hjelper?

Samme problemet her,men det har gått litt over av seg selv nå;)

Tror nok det at det ikke er så lett å få "stelt" seg der lenger og det gror litt igjen gjør problemet verre...

Men men,er som sagt litt bedre her nå,så får håpe på det samme hos deg;)

Annonse

Utflod i svangerskapet er stort sett bra. Det tyder på økt sirkulasjon i vevet der nede, og det er jo nyttig når det er en liten leieboer der.

Er det rikelig hvit,gul utflod kombinert med kløe eller svie er canesten (en stikkpille en gang og krem i en uke) lurt.

Man får lettere sopp når man er gravid pga endret pH. Å vaske med f.eks. asan kan være nyttig for å redusere pHen.

Lukter utfloden fisk, er det bakterier på ferde og lurt med en legesjekk.

Masse her også. Prøvde Lactal(melkesyrebakterier), det hjalp muligens noen få dager før det var like ille igjen.

Unnskyld, men nå kommer enda flere ekle detaljer- det lukter ikke fisk, men litt søtlig kvalmende lukt. Noe smittsomt er utelukket. Høres det kjent ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...