Gå til innhold

WHAT TO DOO!?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er altså blitt gravid og var på min første UL idag. Hadde ikke peiling på hvor langt jeg var på vei, men det fikk jeg bekreftet i dag. 5 Uker..

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg vil. Barnefaren er ikke klar for å få barn og vi er heller ikke sammen. Jeg har tidligere hatt en spontanabor for ca. 2 år siden, noe jeg syns var ganske tungt. Jeg vet at hvis jeg tar abort nå, kommer jeg til å angre på det men jeg vil heller ikke gjøre noe som barnefaren ikke er enig i.

Fortsetter under...

Uff jeg skjønner deg veldig godt hvordan du har det akkuratt nå... men en ting er sikkert og det er at det er KUN ditt valg! Bf er ikke enig nå, men er han oppegående så aksepterer han det ganske fort hvis du bestemmer deg for å ha det....

Men ingen andre enn deg selv som kan avgjøre dette, og det er tøft nok!

Jeg var i samme "båt" som deg for to år siden. Men valgte å beholde. Det ordnet seg for både meg og bf og har verdens nydeligste gutt jeg faktisk ikke vet hva jeg hadde gjort uten!!!

Lykke til med valget ditt og håper du finner ut av det, jeg vet ikke hvor gammel du er eller situasjonen din, men det ordner seg uansett:)

*klem*

Tusen takk for svar:O) Hjalp litt på, men er fortsatt i tenkeboksen.

Har prøvd å snakke mer med barnefaren, men virker som om han blir sint om jeg velger å beholde barnet. Vi er ganske gode venner og ønsker ikke å miste han som venn for vi har et ganske godt venneforhold. En annen ting er at han er kameraten til eksen min, noe som gjør saken enda værre... Hehe... Kan vel egentlig si at jeg har rota meg inn i noe veldig komplisert. Bf sier han er glad i meg og at eksen min egentlig ikke har noe med hva jeg og Bf driver med. Det er tross alt over 6 mnd siden det ble slutt mellom meg og eksen.

Jeg er en jente på 22 år, så jeg er vel egentlig litt ung.:/

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...