Gå til innhold

trenger råd om hva jeg skal gå med på date ikveld !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hjem til daten min ikveld og vi skal kose oss med mat og film, aner ikke hva jeg bør gå med, er ikke vant til å date så føler jeg kanskje har tedenser til å pynte meg litt for mye avogtil.. Går mye med skjørt osv, men vil gjøre inntrykk på ham at jeg kan være avslappet i klesstilen også :) Hva bør jeg gå med?? noen forslag??

Skrevet

Har sikkert bestemt deg for lengst, men jeg ville gått for en dongeribukse som sitter bra og en tettsittende høyhalset topp, eller om ikke høyhalset så hvertfall ikke utringet (blir fort for mye synes jeg da...) Da er du avslappet i klesstilen samtidig som han ser formene.. ;)

Skrevet

nei har ikke bestemt meg enda:) gikk med svart sist gang og han spurte om jeg skulle i begravelse haha.. så skal IKKE gå med svart denne gangen.. hmm..gå med høye hæler eller flate sko?

Skrevet

Enig med første anonym her ;)

En dongribukse som sitter pent,også gjerne en stram,fin topp...ikke nødvendigvis høyhalset,men just ikke for utringet heller! Jeg synes høyhelte sko er fint til dongri,så samt man har en fin topp på seg-og ikke en utvaska t-skjorte ;) Høyhelte sko sammen med dongri er pent,men ikke sååå pent at det blir overpyntet ;)

Skrevet

Det er mye mer ærlig å gå i en trang kjole uten noe under. Da kommer han lettere til, og du trenger ikke risikere at trusa blir ødelagt. Våt ville den også blitt.

Skrevet

Det syns jeg og, en stilig jeans med evt høyhæla sko og en fin genser/topp. Så blir du fin:) Nå kom jeg til å tenke tilbake på når jeg møtte mannen min. Liksom det å lure på hva en skal ha på seg og "pynte" seg litt ekstra. Var fine tider. Hehe. Nå hørtes det ut so jeg er skikkelig oppi åra, men jeg er bare 21 åltså:P

Skrevet

hvis du skal hjem til han og dere skal være der hele kvelden er sko egentlig ett fett...men så kommer en hel masse andre faktorer inn:

-hvordan er deres høydeforhold??er dere jevnhøye/du høyere,bruk flate...

-skal dere ut av huset iløpet av kvelden??om dere kanskje velger å gå en liten tur er det fordel med comfy sko...

men sett dere bare skal være inne og kose ville jeg gått for kule dongeri,med en fin og god topp...velg gjerne kortermet med cardigan,for da kan du ta av eller på ettersom det er hot eller not... ;)

jeg liker ikke å bruke skjørt om jeg skal hjem til noen,for da ryker hele antrekket idet man tar av skoene...også må man alltid sitte pent...enklere å være komfortabel i bukse...om jeg forstår deg rett liker du å være litt klassisk/pyntet,så sort dressbukse i mykt stoff er lov...men da seff med en farget overdel... :)

bare kle deg så du er comfy og fin så kommer det av seg selv....

vanlig for gutta i sånn situasjon er dongeri og skjorte om de er litt fine på det...eller bare en litt fin genser/t-shirt om de er litt mer sporty...så se an litt hva du tror han vil ha på seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...