Gemini72 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har ikke gått helt opp for meg enda. Fikk ett klart blått kryss på CB testen i dag. Så da krysser jeg fingrene for at spiren klorer seg fast i ni måneder
Kanskje i år? Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer! Så flott å høre om så mange positive tester i dag - håper det smitter over på resten av rugerne her inne. Lykke til!!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer! Kos deg med spiretiden!
Kine71 Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så mye:0) Det er visst en god stim her inne for tiden:0)
MK73 Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Hurra, hurra, hurraaaaa!!!! Fantastisk, ikke sant? Nyt det. Velkommen inn til oss på gravide slitere.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 12. november 2008 #10 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer gemini72, og lykke til med svangerskapet! hilsen en som også bor i nærheten av Stavanger
Ellen Margrethe Skrevet 12. november 2008 #11 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer! Bor dere i nærheten av Stavanger? Jeg bor på Bryne. Vært i Haugersund da? Det har vi.. Satt inn to egg 22.10, og fikk positiv test 4.11. Det er så godt høre at det er mange av de som får ass.bef får det til!!!! Lykke til begge to.. Hvor langt er dere kommet?
Gemini72 Skrevet 12. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2008 Hei Takk for alle gratulasjoner. Jeg bor i Stavanger og er nå 4 uker på vei. Satte inn 1 egg 30.11 i Haugesund. Da er vi nokså likt da. Er så utrolig spennende dette. Ser ut til å være en god steam her inne nå.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 12. november 2008 #13 Skrevet 12. november 2008 Hei Ellen M og gemini! Jeg bor på landet utafor Stavanger. Ønsker ikke å beskrive sted nærmere, da det bor lite folk der. Er lett å spore navnet mitt utifra opplysninger jeg har liggende inne, og bildene av mine barn, Jeg har vært hos Hausken i Haugesund (privat). De to første barna kom imidlertid når jeg var 32 og nær 38 år, ved naturmetoden. Nr 3 fikk vi vha ass befruktning, og kom når jeg var 42 år. Skal ta duotest i neste uke (gravid nå snart uke 12) siden jeg nå er så gammel for å utelukke eventuelle alvorlige kromosomfeil. Først etter den undersøkelsen tør jeg offentliggjøre at jeg er gravid. Det er ennå hemmelig for min familie og hjemsted. Lykke til begge to;o)
mortilgutt Skrevet 12. november 2008 #15 Skrevet 12. november 2008 Så fantastisk!!!! GRatulerer så mykje!!!! Har sjølv vore hos Jon Hausken og fått beste behandling der! Dette var mitt første forsøk. Er 42 år, og veldig heldig som var ein av dei 20 heldige % som det skulle lukkast for! Er ekta jærbu sjølv, men er utflyttar. Er 10+1 i dag. Gratulerer, gratulerer, GRATULERER!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå