De tre gull Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har en datter på 5uker og har bare fått noe som kan minne om smil fra henne et par ganger.. Har lest på de andre forum at ungene deres smiler som bare det i fra helt ned i 12 dager til 4 uker.. Er jenten min sein eller fins det andre barn på 5 uker som ikke smiler så masse ennå???
*En rosa og en blå* Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Snuppa vår begynte å smile bevisst når hun var rundt 5 uker, men jeg tror ikke du skal bekymre deg om det tar en uke eller to ekstra. Hun er nok ikke "sein", kanskje bare litt gjerrig på smilene sine? ;-) Ta det med ro, de kommer tidsnok, og du vil etterhvert få maaange!!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk et skikkelig solskinnsmil i dag. Han er 2 uker og 3 dager. Prøvde å få flere, men de kommer ikke på kommando nei
ymeeiram Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 med nr 1 kom smilet første dag, men da det berømte "vondt i magen" smilet. det virkelige kom når han var 3 uker gammel. først nå når han er 7 uker gammel smiler han mye.
Gjest bissen Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Jentene mine smilte først da de var henholdsvis 10 og 12 uker gamle..men de var 11 uker premature.
nevrosa Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Ingen grunn til bekymring. Førstemann her smilte til oss når hun var ca 6 uker, husker ikke hvor lenge det gikk før smilene satt løst og det ikke var noen tvil om at hun faktisk smilte til oss. Hun er ellers akkurat som andre barn, tidlig ute med noen ting og sein med andre. Jeg bekymret meg litt for dette da, akkurat som du kanskje gjør nå. Andremann er like treg, har smilt noen få ganger nå, i hvert fall sånn at vi kan tolke det som et sosialt smil. Er litt over 6 uker. Denne gangen trenger jeg ikke bekymre meg, vet at dette er normalt! Man kan fort bli litt skremt av å lese for mye her og tro at sitt barn er treg med det meste, men heldigvis er det store variasjoner innenfor det normale! Bare kos deg med jenta di og gled deg til smilene plutselig kommer!
Pusur_mor Skrevet 26. november 2008 #7 Skrevet 26. november 2008 Minsta mi var grådig på smilene. Hun smilte bevisst bare 2-3 ganger fram til hun var 3 mnd, men da var det som å skru på en bryter. Hun var 3 mnd 21.nov, og nå smiler og ler hun nesten hele tiden. Ingenting å bekymre seg for enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå