trebarnsmamma84 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 noken som har god oppskrift på pastasalat,skinkesalat o.l???
Smurfe-mamma Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 jeg prøvde meg på en ny vri igår. hadde barseltreff. lagde salat. issalat, mais, agurk,paprika, pinjekjerner,pasta. skjærte opp kyllingfilet og stekte de i Tikka Masala krydder, og litt olje. mmmmmmmm det var jo bare knall deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og rundstykker til; den slo an hos jentene her hvertfall!!
Nordhagenjentene :) Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Kyllingfileter i biter, marinert i sweetchilimarinade og stekt i olje. (Stek disse like før servering, godt at de er lunkne) Ruccola Isbersalat Ristede pinjekjerner Asparges (stekt i olje og hvitløk) Cherrytomater Fetaost (enten naturell eller i hvitløksmarinade) Rødløk Avocado Oliven om dere liker det Hell kyllingen over til slutt, med oljen - den blir som en dressing pga marinaden. Serveres med loff, rundstykker, hvitløsbrød e.l.... Stor suksess alle gangene jeg har servert dette, alltid noen som vil ha oppskriften.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå