Gå til innhold

Mister hår...

Anbefalte innlegg

huff og huff. Jeg mister så mye hår nå som jeg er gravid. Må ta det ut av sluken hver gang jeg har vasket det, vanligvis trenger jeg ikke gjøre det oftere enn annenhver uke eller skjeldnere.

Det er jo veldig vanlig at håret endrer seg når man er gravid, min mor ble mørkere hver gang hun gikk gravid feks. Har heldigvis veldig mye hår og ta av, men ville jo helst ha alt jeg har.

Noen sa til meg at man kunne ta et mineral som reduserer det?

Noen som vet hva det er?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139084917-mister-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan skje...

selv mistet jeg mye mindre hår da jeg var gravid forrige gang, og fargen ble mye mørkere. har veldig tykt hår, og mister vanligvis mye når jeg vasker og kjemmer. Etter fødselen fikk jeg mye mer håravfall, kanskje det falt av det som hadde "klamret seg fast"? Men håret så sunnere og blankere ut da.

kjenner ei som har kruse-krøll, og fikk nesten helt glatt hår da hun var gravid!

vet det finnes helsekost som reduserer håravfall, men vet ikke helt hva det inneholder.. men et vitamin eller mineral er sikkert helt trygt å ta det, må være b-vitaminer eller noe i den dur. Men tviler på at det har noen virkning... Spør på helsekost eller apotek!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...