Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har en gutt på 4 uker som sover vedlig lite(spesielt on natten).Har har hatt kolikksmerter men har fått behandling til kiropraktor for dette så han er bedre.Før gråt han hele natten men nå stopper han å gråte når han får ligge i fanget.Gråter når jef legger han ned.Han er trøtt men får ikke sove.Kan vugge han i timesvis til han sovner,legger han i sengen og å våkner han etter 5 minutter.Far klarer ikke å roe han på natten så jeg må sitte opp hele natten-Men far får roet han på dagen så han tar han da.Han sover ikke mye på dagen eller og sover ikke etter kl 18-19 men sover ikke får etter kl 03 om natta.Når han sover på dagen er han så urolig.Hva skal jeg gjøre?.Kan jo ikke la han gråte seg i søvn ennå eller?.Tror han har litt vondt i magen for han propper mye men tror ikke han har mye vondt får han stopper å gråte når jeg tar han opp
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2008 Han får mme(hipp) Nå har sovet siden kl 6(7timer)fått mat 1 gang.Han tror sikkert at det er natt nå siden han er våken hele natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå