Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Har hatt en aning de siste dagene - og i går kveld på rugedag 10 fikk jeg en klar og sterk strek !!! JIPPI !! Er sååååå glad :-)
Ellen Margrethe Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer!!!! Ikke så lenge siden jeg gru-gledet meg til å ta testen, har hatt mange negative, så jeg prøvde å forberede meg på det. Men den var positiv :-) Nå er jeg 5+0, UL 26.11 Det er nesten så jeg ikke klarer å vente til det!! Er litt usikker på om jeg skal ta blodprøve også for å forsikre meg at jeg er gravid.. Når man har vært igjennom IVF så er man jo ganske sensitiv på kroppens signaler.. Er trøtt, kvalm, brystene er så ømme at det er vondt å se på de, og magen oppblåst. Men dette har vi ventet på lenge, så jeg krysser fingrene for denne gangen!!! Lykke til du også!
Kanskje i år? Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer!! Takk for at du deler den fine nyheten her
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Så morroooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )))))))))) Jeg tror jammen meg jeg er det og! Men klarer ikke å få det til å gå opp for meg enda... ikke før blodprøven fredag. Test i går og i dag.. positive alle sammen. Men jeg vil ikke si streken er klar, den er svak, men tydelig. Det som gjør meg nervøs. Men tok nyeste clearblue i dag og der stod det; gravid................ men jeg kan fortsatt ikke tro det.... Er det quickrespons du har tatt og? Hvordan definerer du "klar strek"? Hehe.. Skal du ta blodprøve også?
lillebie på`n igjen Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 ÅÅÅ kjære Gitte, det var det jeg sa, jeg hadde en sterk følelse at det ville klaffe for deg ) tror jeg skal starte som klarsynt for det har stemt hver gang jeg får den følelsen hihi :-) Jeg følger etter om noen uker (krysse fingra) ) kos deg med graviditeten, dette har du fortjent:o)
Gjest Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅH, gratulerer sååååååååå mye:))) Håper du får et flott svangerskap:)) Lykke til videre:))
Sarah70-har 2 gull Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Jeg føyer meg inn i rekken av gratulanter!! Ingenting er så moro som å lese når noen lykkes. Gratulerer, Gitte!
Kine71 Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så masse Gitte. Dette var gode nyheter:0)
Heira☆ Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Hurra hurra, og gratulerer med streken )
b77h Skrevet 11. november 2008 #13 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer Gitte! veldig, veldig kjekt å høre. Så bra køenhavn turen var vellykket :-) Blir spennende hvor mange som har slått seg ned der inne ;-) Jeg tester i morgen...
MK73 Skrevet 11. november 2008 #14 Skrevet 11. november 2008 Der var det jammen meg tre lykkemeldinger på samme tråd! Gratulerer så mye alle tre! Dette blir spennende :-) Hjertelig velkommen inn til oss på Gravide Slitere!
Gjest Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Gratulerer så mye, Gitte:)) Håper du får et flott svangerskap:)) Blir spennende og se hvor mange som er der inne etterhvert, da:) Satte ikke du inn tre egg??
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 12. november 2008 #16 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer Gitte, dette var stort! Tøft at du går gjennom dette alene.
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 12. november 2008 #17 Skrevet 12. november 2008 Gratulerer så mye:-))))))))
Kick80 Skrevet 12. november 2008 #18 Skrevet 12. november 2008 GRATULERER!!!! Stilig når folk her inne blir gravide!! :-)))
Mikkemafian Skrevet 12. november 2008 #19 Skrevet 12. november 2008 Enig med Kick!! Det er så kjekt med sånne meldinger her inne!! Selv om jeg nettopp er ferdig med et negativt forsøk selv, så blir jeg ordentlig glad på dine vegne!!! Kos det og nyt svangerskapet:)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 13. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 13. november 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Synes det er veldig rørende at de av dere som selv har testet negativt klarer å glede dere på andres vegne. Det vitner om stor raushet, og dere vil det gå godt med - bare vent :-) Lykke , lykke til ¨på ferden videre alle sammen Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå