Gå til innhold

Er det deilig med dobbeltdyne?

Anbefalte innlegg

Jeg merker ikke noe til at dyna blir dratt vekk, har fast grep i dyna hele natta. Men min mann mister dyna når unger kommer krypende under dyna om natta. Så nå ligger det en ekstra dyne som vi slenger over ungene når de kommer. Gubben har også varmeteppe på sin del av senga, så jeg kan ha det kaldt i rommet. Noe ungene også syns det er VELDIG deilig å ligge på. (så jeg får hen halv seng helt alene :)

Men jeg sliter virkelig å sove med vanlig dyne. Kjøper meg snart en dobbeldyne så jeg kan på hytta. Fryser hele natta uten der, men kan hende det blir litt kaldt siden meg og ungene deler seng når ikke gubben er der. (hems så litt skummelt med barn som går i søvne om natta, så best å ha de i senga. )

Fortsetter under...

Elsker dyna vår!

Men her forleden da han kom hjem ganske bedugget og tydeligvis frossen tullet han seg skikkelig inn i den som en larve i en konkong og da måtte jeg rive og slite av all min makt for å få litt dyne;o)

Engangstilfelle til nå og vi har hatt den i maaange år

Mer kos enn stress vil jeg si!

Annonse

det var kjeeeempe deilig i begynnelsen av forholdet.. ikke noe dyne mellom og vi kunne ligge å holde rund hverandre når vi sov.

nå er det skikkelig dritt.. hehe.. det blir kaldt på ryggen, ikke noe dyne på ryggsiden om man ligger litt fra hverandre..

og man blir liggende å slite i hver sin ende fordi den ene har litt mer dyne enn den andre.. hehe..

nei her har vi tenkt til å investere i 2 dyner snart..

Nå har jeg lest gjennom de andre svarene her, og ser at gjengangeren er kald rygg! Da må man jo bare legge seg litt nærmere da!

Jeg var skeptisk til dobbeldyne selv, før jeg ble sammen med kjæresten min som presenterte meg for dette store deilige vidunderet! :)

Vi slipper å dra i dyna, for den er stor nok til begge, men om jeg likevel skulle bli kald, legger jeg meg nærmere kjæresten - som jeg sikkert ville "gått glipp av" om jeg hadde enkeltdyne :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...