Gå til innhold

Er det deilig med dobbeltdyne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, så koselig da!:) Dobbeldyne e fantastisk uansett om man e nyforelska eller ikke vil eg tru! Eg va veldig skeptisk fordi eg så for meg at man bare lå å krangla om kæm som sku få dyne på ryggen, men det e bare deilig. Godt og varmt, og ikke minst romantisk og koselig!!

Dobbeldyne er det beste i hele verden!!!

Løp og kjøp:-)

Nei da, men vi har ingen negative opplevelser med dobbeldyne.

Og vi ligger heller ikke å sliter i dyna;-)

De har billige sengesett til dobbeldyne på Kid.

Annonse

Tror nesten du må prøve først, hehe. Jeg er anti-dobbeltdyne for vår del i alle fall - trodde det på forhånd og fikk bekreftet mistankene da vi overnattet hos et vennepar og fikk dobbeltdyne der. Jeg og gubben klarer ikke å sovne i armene på hverandre (blir så klamt og så puster man i fjeset på hverandre osv, hehe) så vi ble liggende og slite i hver vår ende, og så ble det litt kaldt på midten fordi man ikek fikk pakket seg inn i dyna sånn som vi liker å gjøre begge to.

Vi brukte den vel i 1 år nesten, men det funka dårlig for han stakk av med dyna hele tiden, og så fikk jeg en stor glippe oppe ved nakken=) Og da ble jeg kald.... Må ha gamle dyna mi ja....(som er 220 lang og 140 bred) den kan jeg pakke godt rundt meg =))

Vi hadde det inntil vi fikk barn som skulle ammes om natten. Har ikke brukt den på 3 år, men vi likte den godt da vi brukte den. Dere kan ikke ligge på hver deres kant - da blir det glippe og kaldt i midten. Men kjøp en god en (ca 1000 kr) så får dere prøve det ut. Deilig med forandring uansett :-)

vi har ei tynn sommerdyne som er dobbeltdyne... når vi ligger sammen under den kryper alltid mannen ut. hehe... sikkert fordi det i utgangspunktet er varmt under den og enda varmere når vi er to. Mannen min er over normalt varm av seg og jeg fryser omtrent alltid :)

så oftest brukes dobbeltdyna over min vinterdyne så jeg kan tulle meg skikkelig inn :)

selvom vi har enkeltdyner er vi ikke mindre på "besøk" under dynene til hvernadre. hehe... eneste er at mannen helst vil sove uten meg oppå for han blir så varm..

Annonse

Dobbeldyne er grufullt med mindre man er kosesovere:-D

Som nevnt over her så blir det en glipe mellom kroppene hvis man ikke ligger inntil hverandre, og hvis du liker å ha dyna godt rundt deg, vil du garantert mistrives under ei dobbeldyne;-)

Nei, det er ikke deilig:)

Kan blie liggende å dra i dyna. Dessuten er jeg avhengig av at dyna ligger tett inntil ryggen slik at det ikke blir "trekk" under den. Med dobbeltdyne blir det et luftrom mellom oss og da blir det ikke varmt nok synes jeg, hehe:)

Jeg elsker dobbelt dyne, og er overlykkelig hvis vi overnatter et sted hvor de har det! Har veldig lyst å kjøpe det selv, men sambo nekter. Han påstår at jeg drar til meg hele dyna, og at han må ligge og dra i dyna for å få litt... jeg skjønner ikke hva han snakker om.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...