Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 hvor mye tjener dem? hvor mye er lønna etter skatt? takk til dem som har bry til å svare:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 har ca litt over 20000 i måneden etter skatt jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Hei.. Samboeren min har ca 330 000 i året brutto,så da ligger en månedslønn på ca 21-22 000 ... Grei lønn egentlig.. Men det spørs hvor du bor i landet da,vi bor i østfold,er jo bedre betalt nærmere hovedstaden
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Hi her takk for svar samboeren min har utbetalt 16-18 i mnd noe jeg syns er lite og han har heller ikke mulighet til å jobbe overtid.. Han har fagbrev som annleggsmekaniker og jobber som bilmekaniker og har mange kurs i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 hmm,det hørtes litt lite ut,men han har ikke fagbrev som bilmekaniker da?det blir ikke helt det samme som ett fagbrev som anleggsmekaniker...kan være derfor han tjener litt mindre, men jobber han for ett ganske stort firma eller ett lite værksted da?=) (ps.jeg er hun som har ca litt over 20000 i mnd, bare så du hvet hvem som svarer;) ) har han mye i timelønn da?du trenger ikke svare på det hvis du ikke vil asså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå