Lykkeliten86 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2008 når dere legger dem for natta mener jeg da, etter at dem har fått grøt
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Eldste min fikk mme. Hun fikk siste flasken på fanget vårt, pysjen på og med bamsen som en siste måltid og litt "kos" og avslutning på dagen leeeenge. Tok selvfølgelig tannpussen ETTERPÅ. Når hun ikke fikk mme mer, varmet jeg litt vanlig melk og hadde på flaske, fortsatte vel med det til hun var nesten 2 år. Så sluttet vi bare en dag. Var liksom ikke nødvendig lenger. Hun har lagt seg ca kl 19 siden hun var 10-12 mnd. Hun er 2 1/2 nå.
Prinsessemamma x 2 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jenta mi får pupp og mme i tillegg. Hun får pupp i 5-6 tiden og en flaske med mme etter kveldsgrøten kl. 18.45. Hun er 9 mnd, og vi kommer til å fortsette med en god stund til i allefall. Hun sluker jo melka, så vil anta at hun trenger og vil ha det.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Her sluttet vi bare.. dvs, prøvde meg frem, la han først for å se om han la seg uten flaske, og var forberedt på å lage en.. men sovnet bare. Sånn har vi gjort det i ett par mnd nå. (han er 8 mnd). Sovner etter 5 minutter, så da håper jeg ikke han begynner å tulle senere igjen,.
Grateful mom Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Vi testet rundt 5,5 mnd, da sluttet vi å gi rett før legging. Dvs, hun får pupp ca kl halv 7 og vi legger henne mellom 7 og halv 8. Følte hun sov roligere etter dette.. Vet ikke om det var dette du mente?
Lykkeliten86 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2008 jo, var det jeg mente takker for svar til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå