Gå til innhold

Noen som kan anbefale meg en HERREPARFYME som er til å dåne av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Skal kjøpe parfyme til kjæresten min, og trenger tips:)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg liker Aqua di Gìo av Armani tror jeg det er. Hvit flaske.

Skrevet

Siste som er blitt innkjøpt til min mann er Essential eller noe sånt fra Lacoste. Mmmm :o)

Skrevet

Min kjære har en Hugo Boss parfyme som jeg liker så ufattelig godt, at han bare bruker den til spesielle anledninger!! :P

Gjest Sauen ruger for harde livet
Skrevet

Aqua di gio av armani er helt fantastisk... hehe, klarer ikke holde meg unna mannen når han har den på seg (og han bruker den stort sett hver dag=P)

Skrevet

Takk for tips:)

Noen somhar lukta på chanel allure sport til herre? Ble anbefalt den men har ikke lukta på den selv...

Annonse

Skrevet

Chanel Allure Sport!! Ja den er kjempegoood! Du kommer til å lukte deg ihjel på kjæresten din ;) Kjempesexy lukt...

Skrevet

Har ikke lukta på Allure sport, bare vanlig Allure- den er ihvertfall god. Men den jeg synes er aller best er Eternity fra CK- den er bare helt herliG!!! Har vært min favoritt i 10 år. Escape fra CK kommer hakk i hel:) Blir helt mo i knærne når han har på en av dem:)

Aqua di Gio synes jeg IKKE noe om. Vet den er veldig populær, men jeg synes den har en litt ekkel bilukt...

Skrevet

enig med dem over som skriver gio fra armani. elsker der- og savner den. flaske her er tom, men han skal få ny når vi drar til danmark i desember:) lukter sååååå godt, og det er mange venninner som kommenterer det faktsik:)

mmmm, nå vil jeg lukte på den. kanskje han må få den før?!

Skrevet

Jeg elsker Subtil av Salvatore Ferragamo.

Problemet er at den er litt vanskelig å få tak i...

Skrevet

Den blå Lacoste parfymen... den grønne er også veldig ok...=))

Annonse

Skrevet

Mannen min kjøpte Diesel, og jeg blir helt gal av lukten... Og venninner synes også at den er knall-...

Skrevet

missbenz* gravid igjen!!

Den chanel allure sport. Ringte på taxfreen på Gardermoen og spurte hva de anbefalte, og da var det den. Men kan du si noen andre parfymer du liker, for å høre om vi har samme smak:)

Skrevet

På herreparfymer? Hmm... Før jeg oppdaget Chanel Allure sport sin lukt, likte jeg Armani Code og Lacoste Essential (Lacoste er best av de to da...synes jeg)

Skrevet

Så bra, for jeg liker også veldig godt den grønne lacosten. Da blir det Chanel allure sport!! Tuuuusen takk for tips:)

Skrevet

Du kommer ikke til å angre :) Men du må lukte på den selv først da, likevel :)

Skrevet

Mannen min bruker for tiden en som heter Zegna, og den er deilig på han iallefall, mmm :)

Skrevet

Armani Mania.......Jeg elsker den lukten;o)

Skrevet

Du trenger bare lukte på en, nemlig Issey Myiake for menn, den driver meg til vanvidd! ;o)

Kjente den lukten første gang når jeg hadde sommerjobb som stuepike en gang. Det var en eller annen militær/marine messe i byen og masse offiserer på hotellet. Jeg gikk stort sett og tørket mitt eget sikkel hele dagen lang. En dag banket jeg på en dør og sa: service slik vi alltid gjør. Og ut av badet kom det den lekreste mannemannen jeg noensinne har sett, kun med et håndkle rundt livet...!

Jeg stotret fram et beklager, og han sa han trengte bare 5 min til.

Jeg stod å gjemte meg bak tralla når han kom ut i full offiser-uniform!

Griselekker og nå kommer poenget! Han luktet SINNSYKT godt! Låste meg inn og gikk inn på badet og der stod det en flaske Issey Myiake!

Jeg gikk rett på parfymeriet og kjøpte den til sambo etter jobb........

:o)

Skrevet

RALPH LAUREN- BLUE

ABSOLUTT NYDELIG!!!

Skrevet

tudelideisann...

hvem av issey myiake parfymene er det? det er flese skjønner du:)

Skrevet

dolce&gabbana sin one er den beste ever.

har one til meg og ,dame da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...