fiskelisken Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg har hatt på han en body,strømpebukse og ulllue med hals...han har vært god og varm når jeg har tatt han opp. Han er veldig varm av seg og tenker at når det blir -10 ute så putter jeg på han et lag til med klær og bruker alle laga på posen..nå bruker jeg bare de to på siden....for lite ?
MiaKristin Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg tar bare på lue, body og strømpebukser. LIllemann er og varm av seg, og kler jeg på han mer så er han gjennom bløt av svette når jeg tar han opp. Om det blåser mye tar jeg på en høyhalsabody. Men voksiposen er jo så tett og god at det kommer ikke vind på han når han ligger der.
Zitro Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Min baby er en liten frysepinn av seg tydeligvis så nå har hun på seg body og strømpis og flecedress utenpå dette. Lue har hun også. Bretter posen helt igjen og snurper den litt lett sammens rundt hodet. Da er hun passe nå ved 5+ grader. Når det blir kaldere bytter jeg ut flecedressen med ulldress.
fiskelisken Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Forskjell på de små skjønner jeg....hvis jeg hadde hatt på han ennå mere så hadde han svettet bort. Bare han er tett i halsen så holder han seg varm. idag er det voksiposevær så da får jeg vel gå meg en tur snar. Så enkelt å bare putte han oppi der uten å tenkte på å kle på han mere:)
Minnie Mom Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Tulla vår er 10 mnd. Nå har hun på seg body, strømpebukse, hjemmestrikket ullgenser, lue og votter. Oslo. 3 varmegrader.
Cala75 Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Gutt 3 mnd. Har på seg kun ullbody, bomullsstrømpebukse og tynn bomullslue i voksiposen sin ved 0 grader. God og varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå