minas Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Heia. Vurderer å kjøpe en bugaboo camelon. Har termin i mars. Noen her inne som har erfaringer med den?
Lykke X 4 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Vi har den og er veldig fornøyd! Her kan du lese brukererfaringer: http://www.barnevognguiden.no/bugaboo/bugaboo-cameleon.html Liker at den er lett, har romslig bag, god sitte og liggestilling i sportsvogndel, vendbart styre, lettmanøvrert, lett å legge sammen og slå opp, liten sammnlagt, at man kan bytte trekk osv. Minus er at de små forhjulene ikke er like gode på alt av føre (snø, terreng ol), det fins derimot vinterhjul, men de er ikke svingbare. Med vinterhjulene fungerer buggisen som andre firehjulinger, bare at den er mye lettere. Vi har hatt problemer med teleskophåndtaket på vår vogn, men skal få nytt understell fra Bugaboo. Derfor anbefaler jeg at du sjekker teleskophåndtaket med en gang du kjøper det, dra i det og se om det glir ut. Alt i alt elsker jeg den vogna
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg har også Bugaboo og er enig med Musipusi. Men jeg lurer på en ting, musipusi. Med vinterhjulene, er det vanskelig å manuverere vogna da? Syns teleskopstangen har en litt rar vinkling, litt sånn rett opp så jeg bre innbiller meg at det kan bli litt vanskelig?
Lykke X 4 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Hei! Det jeg har skrevet angående vinterhjulene er ikke noe jeg har erfart selv, det er hva jeg har hørt mange andre si om vinterhjulene. Har ikke kjøpt slike til vår vogn ennå, men tenker å gjøre det snart Jeg vil tro at det vil være rimelig likt som å manøvrere andre firehjulinger, muligens lettere siden buggisen er lettere enn firehjulinger flest. Har prøvd vinterhjula på ei vogn i butikken, og det virket til å stemme da. Men de er jo ikke svingbare, håper det kommer svingbare vinterhjul etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå