Gå til innhold

Sa i natt...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.. Må bare få dette her ut.. Har tenkt mange ganger når jeg har vært inne på 1.trimester over hvor mange som skriver at de har begynt å blø. Har ikke orket å lese det der inne, men skriver nå om min situasjon her.

For det første har jeg den siste tiden ikke følt meg gravid i det hele tatt.

Ikke trøtt i det hele tatt,den første tida sovnet jeg jo hver kveld på sofan og ikke øm i brystene lenger. Men har tenkt at må bare ta det med ro og tenke det beste. Kanskje jeg bare er så heldig nå å ikke har noen symptomer. Har en sønn på 5 år og jeg er veldig takknemelig for det.

Nå var jeg 9+3 og igår når jeg var på jobb begynte en liten blødning.

Ringte da legevakta, de sa reis hjem og slapp av, ring om det blir værre.

Slapp av, ja det var lett å si det. Blødning økte og mer smerter i magen, riste på legevakta. Tok en undersøkelse og livmoren tilsvarte 9 uker som var et godt tegn, livmorhalsen var lukket noe som også var positivt. Fikk henvisning til sykehuset for ul for å utelukke sa. Kom hjem begynte å blø enda mer, reiste da på sykehuset. Han sa det var en liten blødning, jeg tenkte hva er mye da. På ul regnet han embryo til ca 6 uker og da var han ikke sikker på som det var dødt eller om jeg ikke var lenger på vei. Så måtte tilbakee om en uke for å se da. Men stod opp i natt å da ble det avsluttet. Så nå er det bare å stenge seg inne i noen dager og alt ikke jeg dør av må jeg vel bare bli sterkere av. Håper jeg blir gravid igjen og at alt går bedre da.

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en trøsteklem! Jeg mistet selv for noen dager siden, var da 6 uker på vei. Hadde ingen smerter, begynte plutselig bare å blød. Jeg blødde mye, satt på do og frisk blod bare rant ut. Det var nesten som å tisse, helt sykt!

Vi får satse på at alt ordner seg: det sies at alt ordner seg for snille piker :-)

Jeg har selv gravd meg ned i et par dager, synes det hjelper. Skal prøve meg på jobb i morgen.

Jeg får mye god trøst og hjelp her inne på BIM. Det er godt å vite at det finnes folk i samme situasjon som kan forstå. De som ikke har opplevd dette forstår det ikke på samme måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...