Gå til innhold

Julegaver til en som fyller 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne på juleønsker for Vesla, som fyller tre rundt juletider (vi må med andre ord finne "dobbelt så mange" ønsker..).

Hun har "alt" hun trenger, føler jeg. Vinterdress, sko, lue etc er selvfølgelig kjøpt inn allerede, og leker har hun nok av. Skal hun ha flere leker, må det bli noe nyttig, lærerikt, som blir brukt, og som hun kanskje kan ha glede av i lang tid framover..

Hva ønsker dere små seg til jul? Hva kjøper dere til dem?

Mammaen til Vesla -snart 3

Skrevet

vi har sagt penger på kontoen eller gavekort. så kan vi se det ann utover året som kommer siden det kunn er gaver en gang pr år her.(bursdag på julaften)

Er lei av folk kjøper masse ubrukelige ting bare for å gi han noe!

Kommer nok til å påpeke det litt ekstra i år, for han trenger egentlig ingenting annet en ny seng og kanskje noe på veggene...så med gavekort eller penger kan han/vi kjøpe det han virkelig trenger eller har lyst på.

Vi skal gi han en jakke med cars og bestikk/asjett og kopp med cars i en av gavene...så får vi se hva han får i den andre....

Skrevet

Har en liten på snart tre jeg og, ullunder tøy trengs jo alltid, saccosekk, de har noen gøyale spill for 3 åringer og opp, som vi tenkte vi kunne foreslå som presang!

Sjekk på en bokhandel, jeg fikk mange tips uten at jeg husker hve de het..

Ellers tror jeg uteleker kan være tingen!

-trillebåre, div. verktøy..stor spade-rive andre lignende..

-akebrett( ikke mye snø her, men greit å ha...)

Greie ting å ha viss en er mye ute, uansett om en er jente eller gutt!

Vis hun er i barnehagen kan du jo spørre der og, ikke sikkert du vet hva favorittleken hennes er der...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...