Gå til innhold

Jeg som alltid har trodd at gravide bare sutra...

Anbefalte innlegg

...men fy fader så mye rare symptomer man får... Jeg er kvalm konstant, sliten, har humørsvingninger til tuuusen, har vondt i leddene, kløør og er tørr overalt, har sinnsykt ømme pupper og håret mitt er tørt og ødelagt. Lovely...

(alene hjemme... trengte bare å klage litt)

Fortsetter under...

Hahahaha:) Nå måtte jeg bare le litt:P Har tenkt på det samme selv. "Det kan da vel ikke være SÅ ille" osv. Men når jeg i løpet av dagen kaster opp tre ganger, har vondt i hele kroppen, får ikke til å ligge på magen pga puppene, gidder ikke å gjøre noe i huset og legger meg kl halv ti da begynner jeg å lure på hva jeg har begitt meg ut på. Typen min leser i "Hakkespettbok for småbarnsfedre" og trøster med at det sikkert går over rundt uke 14. Jahaja, det er jo bare FIRE uker til!!!! Er hjemme fra jobb i dag. Gidder ikke gå rundt og føle meg som en zombie, men late som jeg er i topp form.

He he, ja det skjer litt forandringer. Jeg har begynt å si det jeg mener, i steden for å bare svelge alt. Det er ikke særlig populært når de rundt deg ikke er vandt til det. Selv om de alltid sier sitt. Er usikker på om jeg skal være stille ut svangerskapet for å beholde freden.....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...