Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei mammasgull:)

Du svarte dette innlegget til ei anna her. Har noen spørsmpål.

Da mini var 2 mnd var det kveldsstell rundt 22.00 deretter mat og legging 23.00! Det var rett og slett fordi at jeg også da fikk sove den lengste perioden som han sov. La vi han tidligere, så sov han kanskje fra 19.00 til rundt midnatt - 01.00 og deretter mat hver 3. time igjen! La vi han 23.00 sov han til mellom 06.00 - 08.00! Så da fikk mor en god natts søvn:) men han sov gjerne også fra 18.00-21.00 da så fikk litt kveld med sambo fordet!

Så måtte vi forskyve leggetiden da han plutselig begynte å sove til både 10.00 og 11.00 dagen etterpå! Ble liksom litt feil det! Så nå er han 4 mnd og legges kl 19.00 - 20.00...

mammasgull:)

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver skjønner du. Bare her har vi alltid hatt kveldsstell kl 19, og mat kl 1930. etter dette er han av og på å sove til han har skullet ha mat kl 22-24, og da har han sovet til 08-09, som har vært helt perfekt for meg. Men slutten av uken som var begynte han å sove lengre og lengre og jeg måtte tenke ut noe nytt.

Når du begynte å legge han kl 20, hvor lenge sover han da? Han er 4 mnd straks her og. spiser han på natta nå? Eller hvordan gjør du det hele nå?

Er spent på denne natta, siden han sovnet kl 20 i senga si og sover ennå, og kl er snart 24. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...