Gå til innhold

Er det normalt at baby promp lukter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min baby sin promp lukter ak som voksen promp. Hun promper veldig mye og. Jeg er urolig, skal det være slikt, eller skal det ikke lukte.

Hva kan det bety?...

Skrevet

Jeg glemte å nevne at hun er bare 2 måneder gammel og får bare morsmelk.

Skrevet

jada.. lukter skikkelig møkk

Skrevet

har alltid lukta orntli dritt av tuppa her sin promp også.. hun promper også masse, men jeg tar det som et godt tengn på at lufta kommer ut istede for å gi henne vondt:)

Skrevet

hahahahahahahahaha tror ikke det finnes promp som ikke lukter promp;)vesla sin lukter ivertfall ikke blomster:)

Skrevet

Puh, bra at det er flere :) Det er flere som har kommentert at min baby promper som voksen og det er ikke normalt, da det skal bare lukte melk ,da blir jo mor veldig urolig :(

Skrevet

haha min gutt promper og mye og det er som hun over sier, de lukter ikke blomster hihi

Skrevet

Min gutt fikk morsmelk de 4 første ukene, og da luktet det verre... Og når det snakkes om det, må jeg fortelle noe.... hehe

Vi var jo på sykehuset de 4 første ukene, pga fødselen og masse med den lille gutten min. En kveld, jeg tror han var 1,5 uke eller noe, så sier en sykepleier som hadde han på vakt den natta: "Herregud, kor han promper, fy faaaaaaen å det lukter. Jeg skulle tømme søpla og løfter opp hodet mitt, så kom dunsten" (han lå i åpen kuvøse)

Haha da måtte jeg le asså......

etterpå, når vi begynte med MME er det bare inni mellom de lukter veldig, men ofte lite og altså;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...