LilleMy08 Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 AU!!!! Har opplevd dette for første gang!! Hva gjør man for å unngå dette i fremtiden? Det er jo skikkelig vondt jo ( Virket som om baby skulle prøve seg frem. Og det funket jo tydeligvis... Har din bitt deg? Hvor gammel?
Minnie Mom Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Jenta vår bet litt da hennes to tenner var nye. Jeg skrek til for det gjorde jæ.. vondt. Hun gjorde det ikke så mange ganger, så hun skjønte nok at det ikke var så lurt.. )
Gjest mphs Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Ja mange ganger. Hun har heldigvis ikke tenner, men det gjør vondt uansett. når jeg sier au og at hun ikke får lov til å bite bare flirer hun av meg. Om jeg klarer å være rask nok drar jeg henne inn mot puppen når hun biter slik at hun må slippe taket for å puste og for å fa henne til å forstå at dette ikke er greit. Håper hun lører før tenne kommer. Hun er 7 mnd nå. Begynte vel å bite da hun var ca. 4 mnd. Første jenta min bet meg ganske kraftig med to tenner og det tok 2 uker før det grodde. Ikke noe godt å amme da, men hva gjør man ikke for disse små)
h2lita Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Min biter også av og til..Skjer som oftes når han egentlig er mett, så om det også er tilfellet med din lille, så er trikset å fjerne de bort fra puppen i tide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå