Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Jeg har oppstopper og kunne godt tenkt meg en rett fin nese. De fleste sier at det må jeg ikke finne på. Kan sikkert angre siden da den gir meg litt særpreg, men likevel. Skulle så gjerne hatt en liten rett nese.... Noen som har operert. Følte dere at dere ble en helt annen? De fleste sier jeg har en sjarmerende nese, men det tror jeg de sier for å være greie.
fumlis og skrikerungene Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Av en eller annen grunn har jeg alltid hatt lyst på oppstoppernese. Synes det er kjempe fint;-) Datteren min har litt oppstoppernese og er så skjønn atte;-)
happybirthday Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Har alltid syntes oppstoppernese er veldig sjarmerende og skulle ønske jeg hadde hatt en.
Silja FullFres McQueen Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Jeg har litt oppstoppernese, og jeg må være såpass ærlig at jeg er fornøyd med den. Ville ikke hatt noen rett nese jeg hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Jeg har en helt rett nese og har ofte hørt av min veninne med oppstoppernese at jeg har en "modellnese"... Jeg selv synes den er merkelig og ønsker meg heller en søt liten oppstopper.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Alle vil ha det de ikke har. De med krøller vil ikke ha det, og kjøper seg rettetang, og de uten krøller krøller håret sitt.
Gjest amandine Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Jeg har oppstoppernese og har aldri likt den, men alle tre ungene mine har fått den også, datteren min er som snytt ut he he tenk om jeg hadde operert den! Da hadde vi ikke liknet på hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå