*Wimsey* Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 min datter på 8 mnd satt på flisene i gangen, mens jeg tok på meg jakka. hun hadde ulldress og lue på. brått mistet hun balansen og ramlet sakte bakover. hun grått i et halvt minutt, uten tårer, ikke hysterisk liksom. også smilte hun og fortsatte og leke.. kan det være farlig??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 det har nok med all sannsynlighet gått bra. Dersom det hadde vært noe gale, hadde hun ikke sluttet å gråte så fort. Men det er fælt når slike ting skjer, mine barn har gjort slike ting maaange ganger (huff, nå høres jeg ut som en dårlig mor:)), men det har gått veldig bra alle gangene.
mamma`n til nurk Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Hvis det tok en liten stund før hun begynte å gråte (altså etter det værste sjokket har lagt seg), hun virker sløv eller kvalm/uvel, da bør man være obs på at det kan være hjernerystelse, men det høres ut som om det går helt fint med jenta di:) Det er utrolig hva de små tåler, egentlig:)
*Wimsey* Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 åå det var godt og høre.. eller ja, ikke at det har skjedd mange ganger liksom.. men at det har skjedd andre og at det ikke er noe farlig..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 tror nok at de aller fleste har opplevd noe lignende, enten ved at barnet ramler utav sengen, sofaen e.l. Her ramler jenta vår ofte for tiden, siden hun har begynt å reise seg opp etter alt mulig. Da blir det litt knall og fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå