lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 hvordan går det med de små? sover de mye på natta? spiser de ofte? jeg er sååå sliten, sover så korte stunder på natta. han våkner med 2 timers mellomrom hele natta. har en gutt på 16 mnd i tillegg så jeg er rimelig sliten om dagen.
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jenta mi er 4 uker gammel, og her har det variert litt. Den første tiden var det amming med 2-3 timers mellomrom. Så etter 3 uker begynte hun plutselig å sove 4-5 timer fra jeg la henne om kvelden og til neste måltid...JESS tenkte jeg!! Fikk mye mer overskudd om dagene og trodde det skulle vare....men..i helga var det tilbake til de gamle rutinene med amming hver 2. til 3. time...og slik har det fortsatt:( Så nå sitter jeg her med poser under øynene og bare har lyst til å sove litt;) Hvor gammel er babyen din da?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 han er 6 uker. men noen netter kan det gå både 3 og 4 timer mellom hver amming. går veldig opp og ned.
De tre gull Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Troe jeg er ganske heldig på natten.. Jenten min sovner ca 23.30(når vi legger oss) og sover frem til kl 0630.. det hender at hun sover helt til kl 0730 også.. da får hun en pupp og sover videre til kl 09..så er pupp igjen men da står vi opp.. Hun sover godt på dagen og men får pupp ca hver 3 time på dagtid..
monabea Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 Småtten her våkner også ca hver 3. time, men innimellom, nesten en gang per natt har han en økt der han bare sover en liten time eller er våken en halvtimes tid for så å ønske pupp igjen. Nesten som en liten økeøkt pr døgn føles det som. Hvor lenge spiser deres små når de våkner på natten? Her varierer det fra 20 min til en time. Det holder hardt å holde seg våken på de lengste øktene gitt...
monabea Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Jeg glemte å si at han er 2 uker i morgen!
Daizy, mor til 2 Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Gutten min er 2 1/2 uke. Han får mat rundt 22.00, og bruker da å sove til 01.00, da er spiser han ikke så veldig mye, ca.20min. Så våkner han igjen rundt 04.00, men er jeg stort sett opp litt over en time. Det virker som han har veldig mye luft i magen da, så det tar litt tid å roe han etter at han har spist i 40.min. Så kommer han inn i sengen til meg rundt 07.30 for litt mat, og så sover vi til rundt 10.00 igjen.. Selv om det ser ut til at han har fått en rutine, er jeg så trøtt, så trøtt..
serina Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 jeg måtte etter 3 uker gi opp amming og gi flaske heller (med tungt hjerte). Trodde kanskej at når han fikk mme at d villle sitte litt mer i magen, gi litt lenger metthetsfølelse, men gutten våkner hver 3. time (på natten) MINST, og da er det opp å lage til flaske og styre på.. litt slitsomt, håper han kan ta litt lengre soveøkter på nettene etterhvert. Han er 4,5 uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå