elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 lillegutt er 7 mnd, og har helt siden fødselen skreket mellom kl 5-7 på ettermiddagen. han er som ei sooool ellers i døgnet, i denne tiden er ingenting bra nok, han er ikke trøtt, ikke sulten, ikke vont i magen ingenting som feiler han. han er rett og slett bare ikke helt fornøyd uansett hva vi gjør. dette er hver dag, til samme tidspunkt. og etter kl 7 er alt bra igjen.. det varer liksom bare to timer!! jeg la inn ett innlegg for noen mnd siden, og fikk da høre att dette er helt normalt og at jeg skulle være glad for at han hadde skriketåka si til dette tidspunktet og ikke midt på natta. (som mange har) jaja så er det normalt da, og vi får bare gjøre det beste utav det denne tiden. men hva er egentlig årsaken til denne sutringa/gråtinga? hvorfor er det slik hver dag i to timer, for så å bli blid som ei sol når klokka har passert 19.00?
reenie Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 hmmm har ikke hørt om dette jeg,venter i spenning på at noen svarer!tror ikke vesla har en slik spesiell periode--usikker...
Spent!!:) Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 dytter litt på denne jeg....veldig nysgjerrig på om noen har noe svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå