Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt på bli gravid forumet , men fikk lite tilbakemeldinger, så spør her også... :)

Det jeg lurer på er for dere som har gått på pergotime, har dere kjent at el har kommet? Har den vært anderledes i forhold til el, når dere ikke gikk på pergotime..hva kjente dere?

På hvilken dag kom el? Ble el forskyvet når du gikk på pergotime, eller ble den syklusen mere stabil?

Sitter og venter på el.. :) ifølge el kalkulatoren skal jeg ha el idag, men ingen pos el test. hadde litt tendens til el slim igår( hvis det var det da).

Håper flere kan svare på spørsmålene mine, da hadde jeg blitt veldig veldig glad!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Jeg er på andre runde med dobbel pergo denne måneden.

Pleier aldri å kjenne at jeg har eggløsning, men jammen kjente jeg det på pergo. Stikking og vondt i magen i tre dager. Hadde litt vondt også i pausemåneden.

Er ikke helt sikker på hvilken dag jeg hadde el, siden el-testen ga utslag i syv dager på rad. Litt full i hormoner kan man si. Men ut i fra magesmertene tror jeg el kom en dag eller to senere en vanlig. Mensen kom to-tre dager seinere enn den vanligvis gjør.

Håper denne kuren vil gjøre susen. Er så LEI av å prøve nå :(

Lykke lykke til!!! :)

Skrevet

Tusen takk for svar.. :)

Har du ellers hatt noen bivirkninger av pergo?Lenge har dere prøvd?

Håper jeg kjenner el. har ikke gjort det før. hadde vært greit å kjenne den, for da hadde jeg liksom visst.. :) hva slags el tester bruker du? jeg bruker sånne billige fra nettet. har fått to streker siden jeg begynte og teste dagen etter siste pille. men strekene er ikke like sterke, mangler liksom litt for at streken skal bli like sterk. så disse blir jeg heller ikke klok av.

Masse lykke til til deg også.. !!!! :)

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg har hatt noen bivirkninger. Mye vondt i hodet, humørsyk, veldig anspent i hele kroppen, kviser og problemer med å sove. Men synes jeg vært heldig i forhols til mange andre. Listen av bivirkninger er jo endeløs.

Vi har vært uten prevensjon i to år. Men "bare" vært aktive prøvere i ca 19 pp, tror jeg orker ikke telle lenger.

Jeg har brukt quik respons el-tester. Men tester ikke for tiden, er bare lei, lei, lei!!!! Mine tester ga også varierende utslag, mens til vanlig ga de utslag i en dag eller to.

Nå har jeg en kur igjen etter denne, så kan vi søke om prøverør. Men krysser fingrene for at det ikke blir nødvendig :)

Skrevet

Hei hei!!!

Jeg har nå gått på 3 pergokurer, de to første var enkle, og den siste var dobbel....

Vi har vært prøvere i snart 2 år (i januar) og vi har vært til utredning, alt fra innvendig ul, gjennomskylling av egglederne, levert sædprøve og alt er visst i tipp topp stand=)

Jeg har stabile sykluser og jeg har alltid el på dag 13-14 i min syklus...

Vi fikk pergo som litt ekstra push vi, så håper at det har funka denne mnd, for skal ikke ta flere kurer nå , det neste blir lap og søknad om prøverør. håper vi slipper....

Så selvom jeg har gått på pergo har jeg fått el på dag 13-14, men har vært mye ømmere i magen og under sex når el har nærma seg når jeg har gått på pergo...

Ikke hatt så mye symptomer...1 kurer ble jeg veldig følsom, og gråt av ingenting..ømme pupper,bobling i magen...2 kur ingen symptomer....men nå på dobbelkur har jeg blitt et MONSTER....stakkars kjære samboer....men symptomene kom ikke før etter EL, så nå om dagen skifter humøret fra snill pike, til drittkjerring og så til en sippunge....hihi...hormonene gjør meg til en syyyyyk person, så heldigvis min siste kur på pego!!!!

Masse lykke til=)

Skrevet

Hei *mitt største ønske'

Takk for svar..

å så godt og høre at det er flere som blir overfølsom. gråter for ingenting og tankene er som regel veldig leie..Men mye tanker som svirrer,,. har hatt mye hodepine, små kvalm. og veldig hormonell ja..

jeg vet ikke når jeg har el, så venter og venter. Tester med el tester som jeg ikke blir klok av.

Lykke til videre.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...