Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VESLA HAR BLITT SÅ INNMARI FLINK TIL Å DRIKKE VANN!HUN ER BARE 5,5 MND,KAN DET BLI FOR MYE ELLER ER DET BARE POSITIVT???

Skrevet

så gøy da, ingenting er bedre enn å venne på barna å like vann. det er min oppfatning!!!

her får han drikke så mye han vil....

må bare fortelle hvordan dette begynte:

jeg prøvde å gi han vann da han var 4-5 mnd, men han brakk seg og bare spyttet det ut igjen,

prøvde med flaske, kopp, glass, kaffekoppen til far... ja alt vi hadde i hus.... men neida, han skulle ikke ha vann!!

så en kveld jeg var kommet hjem fra trening, satte drikkeflaska mi på bordet og han fikk øye på den, strekte hendene etter den for å få tak.

dette så jeg, så jeg hjalp han litt.

(imsdal flaska- den er jo ganske stor)

plutselig begynte han å sutte på tuten, jøss tenkte jeg er han tørst?

åååjoda.... han drakk av vannflaska mi så det sang etter. nam nam- vann var vist godt..

han drikker vann hele tiden nå, men ikke av noe annet enn imsdal flaska mi.

så jeg har måttet kjøpt meg ny treningsflaske:)

syns dette var litt morsomt jeg=)

Skrevet

hahaha lille søting!Han ville ha det på sin måte:)Vesla her blir helt vill når jeg drikker vann fra glass også,så hver gang jeg tar en slurk når hun sitter på fanget,så må hun få også!Morsomt at de begynner å vise interesse for våre ting!

Skrevet

Jeg har lyst til å gi litt vann til sønnen vår på snart 5 md. Må jeg varme opp vannet før jeg gir det? Eller kan det gis romtemperert?

Skrevet

Vesla får kaldt vann fra springen!Det er ikke nødvendig å koke vannet når de har blitt så store!ikke is kaldt self men mere i retning kaldt enn lunkent!

Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...