Gå til innhold

Skorper i hodebunnen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvordan får jeg det bort? Har prøvd med matolje og baby olje uteb hell? Noen som vet?

Skrevet

Jeg smurte inn med litt matolje og ventet et par timer,så skrapte jeg det forsiktig bort med en kam!

Skrevet

Du kan også prøve en salve som heter borago...fåes kjøpt på apoteket! Den ska visstnok være veldig bra! Her har mesteparten forsvunnet, men har fortsatt noe igjen, så smører fortsatt 2-3 ganger i uka i håp om at resten også skal bli borte:)

Skrevet

Etter å ha badet så har jeg brukt hvetekim olje, latt den stå litt i. så har jeg brukt tynn kam og gredd det bort...

Får kjøpt det på apoteket...

Skrevet

da skal jeg løpe å kjøpe oljer og krem på apoteket i morgen. Det der med å gre med en kam syns jeg er så ekkelt. Er nesten redd jeg kommer til å gjøre han vondt eller at det blir sårt.. har prøvd å pelle litt forsiktig og da blir han så rød i hodebunnen. Føler liksom at skorpene sitter så godt i...kanskje det bare er jeg som er pingle og bør få noen andre til å gjøre det for meg....? Men takk for tips

Skrevet

Det røde blir borte etter en liten stund... ;)

Jeg peller i frøknas hode, det er bare småtteri igjen, så tar det med neglen når jeg ser noe. Blir rødt med en gang, hun reagerer ikk epå det, og så blir det like fint etter en liten stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...